با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

اولین سالن سینمای کودک در کشور افتتاح شد

۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۹:۳۸
کد خبر: ۷۸۰۳۸۳
اولین سالن سینمای کودک در کشور افتتاح شد
با حضور دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اولین سینمای کودک کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد؛ با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اولین و تنها سینمای اختصاصی کودکان در کشور با دو سالن مجزا در پردیس سینمایی اطلس افتتاح شد.

سید عباس صالحی ضمن ابراز خرسندی از افتتاح اولین سالن اختصاصی ویژه کودکان گفت: تخصصی شدن سینماها اتفاق بسیار مثبتی در حوزه فرهنگی است.

وی ادامه داد: اینکه پردیس سینمایی اطلس توانسته در کمتر از یک سال به رکورد پرمخاطب ترین سینمای شهرستان‌ها در  یک روز و به میزان بالای فروش در بین سینماهای کشور برسد، جای تقدیر دارد. خبر فعالیت پردیس سینمایی اطلس به گوش بنده رسیده بود اما مایل بودم که از نزدیک شاهد این اتفاقات خوب در شرق کشور باشم.

از ویژگی سالن های اختصاصی کودکان می توان به طراحی اختصاصی صندلی ها اشاره کرد که کودک می تواند همراه با اسباب بازی و  به روی صندلی های راحتی مناسب سن کودکان به تماشای فیلم های ویژه ی خود بنشیند.این سالن از لحاظ رنگ بندی، نور، تصویر و صدا برای استفاده هرچه جذاب تر کودکان از فیلم ها طراحی شده است. همچنین همه ی قابلیت سینمایی اعم از صدا و تصویر سینمایی  دو بعدی و سه بعدی را داراست و از برترین تکنولوژی روز دنیا بهره میبرد.

سینمای کودک پردیس سینمایی اطلس قابلیت پخش بیش از ۱۰ عنوان انمیشن ۲ بعدی و ۳ بعدی در روز را داراست که کودکان میتوانند همراه با مربی خود در سالن های ۲۰ نفره از تماشای فیلم لذت ببرند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز