نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

سلامت نظام بانکی پیش نیاز توسعه پایدار است

۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۰:۰۴:۵۹
کد خبر: ۷۸۰۶۶۶
سلامت نظام بانکی پیش نیاز توسعه پایدار است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: سلامت نظام بانکی و توزیع عادلانه منابع پیش نیاز توسعه پایدار است که باید در جامعه ایران اسلامی نهادینه شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی»در همایش بسیجیان و فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات استان مرکزی در سالن اجتماعات سرپرستی شعب بانک تجارت در اراک،  گفت : فعالیت نظام بانکی کشور در برخی مواقع با لغزش همراه بوده که این مهم باید با نظارت گسترده و تدوین برنامه های کارآمد اصلاح شود.

وی ادامه داد: نظام بانکداری جمهوری اسلامی ایران باید پاک و سلامت و سرآمد نظام بانکی در سراسر جهان باشد و این مهم با برنامه ریزی های کاربردی دست یافتنی است.

امام جمعه اراک اضافه کرد: همچنین نظام اداری کشور نیز باید سلامت، کارآمد و امانتدار باشد و در جذب نیروها نیز باید تعهد، کارآمدی و پاک دستی افراد مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی مجاهدت، صداقت و امانتداری را از شاخصه های فرهنگ بسیجی عنوان کرد و گفت: نهادینه کردن این فرهنگ مقدس در نظام اداری و بانکی کشور می تواند بسیاری از مشکلات و چالش های احتمالی را مرتفع کند.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) از برکات انقلاب اسلامی است که به ‌عنوان نماد بصیرت ملی همواره در مقاطع حساس و سخت با پشتیبانی مردمی، توطئه‌های دشمنان را خنثی و در عرصه‌های مختلف، گام‌های اثرگذاری در صیانت از کیان ایران اسلامی برداشته است.

وی افزود: بسیج در طول 40 سال گذشته گام های موثری در راستای توسعه کشور برداشته است.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز