معاون عمران و بازآفرینی شهری شرکت عمران و بهسازی وزارت راه و شهرسازی؛

تصمیم‌گیری در خصوص پروژه ۵۸ متری اعلام خواهد شد

۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۴۷:۴۷
کد خبر: ۷۸۳۲۵۰
تصمیم‌گیری در خصوص پروژه ۵۸ متری اعلام خواهد شد
معاون عمران و بازآفرینی شهری شرکت عمران و بهسازی وزارت راه و شهرسازی گفت: تصمیم‌گیری در خصوص پروژه 58 متری به زودی اتخاذ و اعلام می‌شود.

  به گزارش برنا از اراک ، حسن احمدی‌نوری در جریان بازدید از پروژه ۳۳۶ واحدی کوی سجادیه اراک(محله باغ‌خلج) و پروژه‌های بازآفرینی شهری عنوان کرد: پروژه ۳۳۶ واحدی کوی سجادیه با مشارکت بخش خصوصی تاکنون 90 درصد پیشرفت داشته است و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری، مانند پروژه 336 واحدی کوی سجادیه اراک با مشارکت راه و شهرسازی، شهرداری و دستگاه‌های زیربنایی در حال انجام است، گفت: این پروژه با عنوان مسکن امید با مشارکت 85 درصدی بخش خصوصی و 15 درصدی اداره‌کل راه و شهرسازی(بازآفرینی شهری) احداث شده است.

احمدی نوری تصریح کرد: به منظور ارائه خدمات زیربنایی، روبنایی و توان‌افزایی در استان‌ها وزارت راه و شهرسازی 40 میلیارد تومان به استانداران ابلاغ کرده است، همچنین در بخش تسهیلات مسکن نیز ۴۱ میلیارد تومان در محلات هدف و شناسایی شده اختصاص داده است و مسلما استان مرکزی از این قاعده مستثنی نخواهد بود .

معاون عمران و بازآفرینی شهری شرکت عمران و بهسازی وزارت راه و شهرسازی در خصوص پروژه ۵۸ متری اراک عنوان کرد: مسئولیت این پروژه با معاونت شهرسازی و معماری است و تصمیم‌گیری در خصوص آن در کمیسیون‌ها  و کمیته‌های فنی در دستور کار قرار دارد که در کوتاه‌ترین زمان تصمیم‌گیری لازم اتخاذ و اعلام خواهد شد. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز