معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان:

استاندار کردستان در راس هیاتی تجاری و اقتصادی به سلیمانیه عراق سفر کرد

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۲۶:۴۹
کد خبر: ۷۸۵۸۳۹
استاندار کردستان در راس هیاتی تجاری و اقتصادی به سلیمانیه عراق سفر کرد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان از سفر دو روزه استاندار کردستان در راس هیاتی تجاری اقتصادی خبر داد.

محمد حسین فیروزی در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان از سفر دو روزه استاندار کردستان در راس هیاتی تجاری اقتصادی خبرداد و گفت: این سفر روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۹ و ۲۰ آذرماه انجام می‌شود که هیاتی مرکب از مدیران و تعدادی از تولیدکنندگان، صادرکنندگان و فعالان اقتصادی استان، استاندار را همراهی می‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان اظهار داشت: در جریان این سفر با استاندار سلیمانیه، مدیران و همچنین تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی اقلیم کردستان عراق، در خصوص مسائل اقتصادی و روابط تجاری فی مابین دیدار و مذاکره و گفتگو خواهد شد.

فیروزی هدف از این سفر را ارتقاء سطح همکاری‌های فی مابین در زمینه‌های تجاری و بازرگانی و بهره مندی‌ بیشتر ۲ طرف از ظرفیت‌های مرز رسمی باشماق مریوان و مرز سیرانبند بانه عنوان کرد و گفت: بازگشایی بازارچه سیف سقز که از سال ۹۰ از طرف اقلیم کردستان عراق تعطیل شده بود، در محور مذاکرات این سفر دو روزه قرار خواهد گرفت.

او با اشاره به ظرفیت های فنی مهندسی کشورمان گفت: مذاکره و گفتگو در خصوص صادرات خدمات فنی مهندسی به اقلیم کردستان از دیگر برنامه‌های این سفر است.

فیروزی همچنین اظهار داشت: با توجه به ظرفیت واحدهای تولیدی و تولیدات باکیفیت در سطح استان کردستان، فراهم نمودن زمینه صادرات کالاهای تولیدی استان، یکی دیگر از اهداف این سفر خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز