خصوصی سازی باعث حذف رشوه‌خواری و دلالی از ورزش می‌شود

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۵۶:۲۰
کد خبر: ۷۸۶۰۶۶
خصوصی سازی باعث حذف رشوه‌خواری و دلالی از ورزش می‌شود
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: خصوصی سازی باعث حذف پدیده‌های شومی مانند رشوه‌خواری و دلالی که بلای جان ورزش است،می‌شود.

عباس چمنیان در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در مشهد در مورد بحث خصوصی سازی در ورزش اظهار کرد: این موضوع سال‌های زیادی است که در کشورهای صاحب نام ورزشی مخصوصا در بعد قهرمانی مطرح شده و در باشگاه ها و تیم ها به درستی عمل کرده اند.

وی با بیان اینکه کشور هایی که برنامه توسعه بلند مدت در ورزش دارند قوانینی را در مورد خصوصی سازی وضع کردند، ادامه داد: استفاده از منابع مالی دولتی مخصوصا در صورتی که مدیریت به خوبی عمل نکند سرمایه های ملی را از بین می‌برد ولی در صورتی که بخش خصوصی وارد کار شود دقت نظر بیشتر و مدیریت هزینه‌ها بهتر انجام می‌شود و این صرفه جویی در هزینه ها کیفیت را نیز بالا می‌برد.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان خاطرنشان کرد: اداره کردن امور توسط دولت بدلیل حجم بالای کار، باعث کندی انجام امور شده که در سطوح بین المللی بیشترین لطمه را به کشور وارد می‌کند.

چمنیان تصریح کرد: واگذاری تیم ها به بخش خصوصی باعث کوچک شدن دولت شده ، دولت و زارت ورزش می‌توانند به طور مشخص روی یک موضوع کار کنند تا به جای نتایج زود بازده یا ضعیف با نظارت بر عملکرد ها، خود را در رقابت با سایر کشور های پیشرفته قرار دهند.

وی در خصوص عملکرد سایر کشور های صاحب عنوان ورزشی در این حوزه بیان کرد: دولت ها در ابتدا یک کمک چشمگیر به تیم خصوصی می‌کنند و به مرورآن تیم روی پای خود می‌ایستد و عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهد.

سرمربی تیم ملی جوانان درادامه اضافه کرد: خصوصی سازی همچنین باعث حذف پدیده های شومی مانند رشوه و دلالی که بلای جان ورزش است،می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز