در خراسان رضوی

۱۳۰۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان کمیته امداد شده است

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۳:۲۴:۳۵
کد خبر: ۷۸۶۱۰۲
۱۳۰۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان کمیته امداد شده است
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و 300 واحد مسکونی شهری و روستایی در سطح استان تحویل مددجویان زیر پوشش این نهاد شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حبیب الله آسوده افزود: 70 درصد این تعداد واحد مسکونی در مناطق روستایی و 30 درصد برای مددجویان شهری ساخته و تحویل آنها شده است.

وی بر اهمیت مسکن برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد تاکید و بیان کرد: با این وجود هم اینک 40 هزار خانواده شهری و روستایی زیر پوشش این نهاد در سطح خراسان رضوی فاقد مسکن هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی ادامه داد: با برنامه ریزیهای انجام شده ساخت پنج هزار واحد مسکونی برای مددجویان در دو بخش روستایی و شهری این استان از ابتدای امسال در دستور کار قرار گرفت. هزار و 300 واحد از این تعداد برای مددجویان شهری و بقیه برای روستاییان در نظر گرفته شده است.

وی همچنین بر تاثیر ساخت مسکن مناسب به خصوص در مناطق روستایی در کاهش آسیب و تخریبهای ناشی از حوادث غیرمترقبه به ویژه زلزله تاکید و بیان کرد: همه واحدهای مسکونی بنا شده توسط کمیته امداد برای مددجویان با مدیریت فنی، طبق استانداردها و ضوابط ملی اجرا می شوند و به همین دلیل در کلیه مناطقی که وقوع زلزله ثبت شده، هیچ تخریبی در این واحدها مشاهده نشده است.

آسوده گفت: مسکن برای مددجویان زیر پوشش فواید و مزایایی به مراتب بیشتر از یک سقف و سرپناه دارد و که 'افزایش سرمایه های اجتماعی و مادی خانواده، جلوگیری از مهاجرت و جا به جایی به شهرها از آن جمله است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز