محمد فیضی؛ نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین:

چراغ سبز مجلس شورای اسلامی برای تفکیک وزارت ورزش و جوانان

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۴:۴۲:۰۳
کد خبر: ۷۸۶۶۴۲
چراغ سبز مجلس شورای اسلامی برای تفکیک وزارت ورزش و جوانان
نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح پیشنهادی وزیر ورزش و جوانان برای تفکیک ورزش و جوانان، مورد استقبال مجلس قرار گرفته است.

به گزارش برنا،محمد فیضی در مراسم تجلیل از جوانان و دانشجویان برتر در عرصه‌های مختلف که توسط معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در مجتمع فدک برگزار شد، اظهار داشت: اخیرا وزیر ورزش و جوانان پیشنهادی برای تفکیک ورزش و جوانان داده که مجلس از این طرح استقبال می‌کند و به اجرای طرح تفکیک وزارت ورزش و جوانان چراغ سبز نشان داده است.

وی با اشاره به این که جوانان باید وزارت مستقل و جداگانه‌ای داشته باشند افزود: نیاز است حمایت‌های همه‌جانبه از فعالیت جوانان مبنای کار قرار گیرد چرا که جوانان ظرفیت‌های بالایی دارند.
نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: متاسفانه تاکنون دولت و مجلس نتوانستند زمینه تاثیرگذاری در بین جوانان در عرصه‌های مختلف را فراهم کنند که این امر نگران کننده است و نیاز است حمایت‌های همه‌جانبه‌ای در این زمینه مبنای کار قرار گیرد.
فیضی تصریح کرد: جوانان اردبیلی توانسته‌اند افتخارات زیادی در عرصه‌های مختلف از جمله سیاسی ، ورزشی و فرهنگی ایجاد کنند که این تلاش و همت خودجوش بوده و ما قدردان این جوانان هستیم که توانسته‌اند برای استان و کشورمان افتخار آفرین باشند.
وی اظهار کرد: مجلس به جدیت پیگیر رفع مطالبات جوانان و دانشجویان است تا بتوانیم دغدغه و نگرانی قشر فعال و فرهیخته آحاد جامعه را برطرف کنیم و این وظیفه‌ای خطیر برای ما است.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز