شبانه رخ داد;

بازدید شبانه دادستان شهرستان پارس آباد از اورژانس شبکه بهداشت و تامین اجتماعی

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۲:۴۶:۰۲
کد خبر: ۷۸۷۰۲۸
بازدید شبانه دادستان شهرستان پارس آباد از اورژانس شبکه بهداشت و تامین اجتماعی
امین رنجبر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پارس آباد در راستای نظارت و صیانت از حقوق عامه و براساس اصل یکصد و پنجاه و ششم قانون اساسی به صورت سرزده از اورژانس بیمارستان امام خمینی ره و بیمارستان ارس بازدید کردند.

به گزارش برنا،دادستان شهرستان پارس آباد یک شنبه شب بطور نامحسوس از بخش های مختلف اورژانس بیمارستان امام ره و بیمارستان ارس بازدید و با بیماران و همراهان گفتگو کردند.

امین رنجبر دادستان شهرستان پارس آباد در حاشیه این بازدید گفت: به دنبال گزارشات مردمی و بر اساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی در راستای صیانت از حقوق عامه مقرر گردید بطور نامحسوس از وضعیت اورژانس های شهرستان پارس آباد بازدید نماییم.

رنجبر اظهار داشت: با توجه به مشکلات و امکانات موجود ، خدماتی که در این شرایط به بیماران و شهروندان عزیز ارائه می شود،جای تقدیر و تشکر دارد و جا دارد به پرسنل مراکز و خدمات درمانی خسته نباشید عرض نماییم.

دادستان شهرستان پارس آباد در ادامه افزود: علیرغم اینکه پرسنل خدوم اورژانس بیمارستان امام خمینی و ارس تمام سعی و تلاش خود را بکار میگیرند،اما در دیدار با بیماران و همراهان ، قاطبه شهروندان از کمبود امکانات و خدمات نامطلوب پرسنل و کادر اورژانس ابراز نارضایتی کردند.

وی افزود: در جریان این بازدید در اورژانس بیمارستان امام ره یکی از پزشکان آنکال را جهت حضور در بالین بیمار فراخواندیم تا وضعیت مدت زمان حضور پزشکان در شرایط اضطراری را محک بزنیم اما متاسفانه پزشک معالج در زمان مقرر در بیمارستان حاضر نشد.

این بازدید که از ساعت ۲۳ و نیم   آغاز و تا پاسی از شب ادامه داشت از بخش های فعال اورژانس بیمارستان امام ره و ارس شامل اورژانس،سونوگرافی، آزمایشگاه ها، رادیولوژی و بخش عمومی،پذیرش و …. بازدید به عمل آمد و از نزدیک مسائل و مشکلات اورژانس بیمارستان مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این بازدید پاره ای از مشکلات پرسنل زحمت کش و کمبود تجهیزات از جمله کمبود کادر پرستاری در این مراکز نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد در خصوص رفع این مشکلات با مدیران علوم پزشکی  و تأمین اجتماعی مذاکره گردد.

این بازدید در حالی در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد پایان یافت که کامیار سلیم دادیار شعبه دادستانی و ساویز مدیر دفترکل دادسرا شهرستان پارس آباد نیز حضور داشتند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز