اداره کل ورزش و جوانان مربیان فنی به دستگاه های اجرایی البرز اعزام می کند

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۵:۵۵:۵۱
کد خبر: ۷۸۷۱۶۱
اداره کل ورزش و جوانان مربیان فنی به دستگاه های اجرایی البرز اعزام می کند
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: این آمادگی وجود دارد که مربیان فنی جهت انجام تمرین های ورزشی کارکنان دولت به دستگاه های اجرایی اعزام شود، هم اکنون نیز تعدادی از این مربیان در دستگاه ها حضور دارند.

قدرت الله شمیرانی  در گفتگو با خبرنگار برنا - البرز، که صبح چهارشنبه در آیین افتتاحیه مسابقات کارکنان دولت که در مجموعه ورزشی استقلال برگزار شد، گفت:ورزش، بهره وری کارکنان را بالا خواهد برد و موجب می شود که  با روحیه بهتری ارباب مورد تکریم قرار گیرد، ضمن اینکه با دقت و حوصله بیشتری به امور سازمانی خود خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اعلام آمادگی  اداره کل ورزش و جوانان البرز برای اعزام نیروی فنی ورزشی به دستگاه ها افزود: این امکان وجود دارد تادر جهت تقویت ورزش کارکنان، بخشی از نیروی فنی در اختیار ادارات قرار گیرد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان البرز گفت: هم اکنون نیز از هیات های ورزشی همگانی و مربیان فنی در اختیار تعدادی از دستگاه های استان همانند، استانداری، سازمان مدیریت، بهزیستی و... هستند.

شمیرانی ادامه داد:بخشی از این مربیان نیز در پارک ها حضور دارند که کارکنان می توانند قبل از شروع به کار از آنها بمنظور انجام تمرین های ورزشی کمک بگیرند.

وی افزود: با تمام توان فنی اداره کل ورزش وجوانان و ظرفیت سایر هیٔت های ورزشی با ظرفیت صد در صدی حمایت می کنیم.

معاون اداره کل ورزش و جوانان ادامه داد: در دو بخش ورزش های همگانی و قهرمانی تیم های ورزشی صبحگاهی و عصرگاهی و همین طور در بخش قهرمانی با مسابقاتی نظیر رقابت  کارکنان دولت با بهره مندی ظرفیت ماده ۴۳ قانون از ورزش کارمندان حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: توسعه ورزش موجب ایجاد انگیزه برای توسعه ورزش همگانی در دستگاه های اجرایی خواهد بود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز