در کارگروه ازدواج و تعالی خانواده ، تاکید شد؛

تاکید"امیری به بانکهای استان برای پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان لرستانی/رتبه بیست و سوم لرستان در پرداخت تسهیلات ازدواج

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۲:۴۱
کد خبر: ۷۸۷۴۸۵
تاکیدامیری  به بانکهای استان برای پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان لرستانی/رتبه بیست و سوم  لرستان در پرداخت تسهیلات ازدواج
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان برضرورت بسیج تمامی بانکهای استان درراستای اعطای تسهیلات به جوانان لرستانی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ گودرز امیری  که در کارگروه ازدواج و تعالی خانواده سخن می گفت باتاکید براین مطلب ،اظهار کرد:  باید در قالب یک برنامه زمانبندی مشخص تسهیلات ازدواج را پرداخت کنیم.

او افزود: جوانان ما این همه مشکل دارند،  خداپسندانه نیست در حوزه عدد و رقم و تسهیلاتی که به آن ها تعلق می گیرد هم اینگونه اذیت شوند.

امیری  خاطر نشان کرد: تسهیلات ازدواج حق جوانان است و باید به موقع پرداخت شود واستان ما در پرداخت تسهیلات ازدواج رتبه بیست و سوم را دارد و در برخی بانک ها مثل بانک ملی در پرداخت رتبه اول را داریم.

او یادآوشد:  بانک ملی در لرستان ۹۳.۴۶ درصد تسهیلات ازدواج را پرداخت کرده است و بانک صادرات لرستان در سطح کشور رتبه سوم پرداخت تسهیلات ازدواج را دارد، بانک تجارت رتبه ۲۸ را دارد ولی صندوق کارآفرینی امید تاکنون هیچ مقداری تسهیلات ازدواج پرداخت نکرده است.

به گفته امیری  بانک ملت نیز رتبه ۳۱ را در پرداخت تسهیلات ازدواج دارد و بدترین وضعیت را بانک دی و موسسه اعتباری ملل دارند که تاکنون هیچ میزانی از تسهیلات را پرداخت نکرده اند.

این معاون استاندار لرستان  گفت:  باید برنامه زمانبندی مشخص شود تا تسهیلات به صورت ویژه به متقاضیان پرداخت شود.

گورز امیری بیان کرد: انتظار داریم وقتی بانک وجهی را دریافت می کند و اگر امروز ۱۰ میلیارد تومان دریافت کرد تا آخر هفته همه این اعتبار را به جوانان اختصاص دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز