انتقاد "بروجردی"از عملکرد معاون "عمرانی" استاندار لرستان :

به آقای استاندار عرض کردم که این کار خطا است/تریبون بعدی مجلس خواهد بود/ ما به عنوان بروجردی ها معترض هستیم

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۷:۴۵:۴۱
کد خبر: ۷۸۷۷۵۷
به  آقای استاندار عرض کردم که این کار خطا است/تریبون بعدی مجلس خواهد بود/ ما به عنوان بروجردی ها معترض هستیم
نماینده مردم بروجرد واشترینان در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه بروجرد از عملکرد معاون عمرانی استاندار لرستان انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ علاء الدین بروجردی  در سخنرانی پیش از خطبه های  نماز جمعه این هفته بروجرد، اظهار کرد: در طول دو ماه گذشته دو رویداد ناخوشایند و غیر منطقی درشهرمان اتفاق افتاد که یکی فرماندار بروجرد که به عنوان فرمانداری ویژه عضو ثابت کمیسیون ماده 100 است  واز دوره های قبل هم به همین صورت بوده  را معاونت عمرانی استاندار کنار گذاشتند وفرد دیگری را  از مرکز استان جایگزین ایشان  کردند.

او با بیان اینکه  ما به عنوان بروجردی ها معترض هستیم ،افزود: چرا این ظلم را انجام می دهید؟اخیرا گفتند در بقیه شهرها  هم این کار را انجام داده ایم ؛ آنجا هم بیخود این کار را کرده اید ؛روال قانونی باید اجرا شود.

بروجردی  تصریح کرد: رویداد تلخ دیگراین است که فردی را از مرکز استان به عنوان معاون شهردار بروجرد آن هم  معاون شهر سازی که بسیار مهم است را به شهردار بروجرد  تحمیل کرده اند؛چرا ؟ ما که تورم نیرو داریم ؛ما که آنقدر نیروی زبده، باتجربه ومتخصص  داریم که می توانیم معاون شهرسازی را بگذاریم .

نماینده مردم بروجرد واشترینان در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: من از اولین گام نیامدم تا از تریبون نماز جمعه استفاده کنم؛ در جلسه ایی خدمت آقای استاندار عرض کردم که این کار خطا است و به معاونتان بگویید جبران کندو  این بردار عزیز برگردند به مرکز استان وفرماندار نیز در جایگاه خوددر کمیسیون ماده 100  قرار بگیرد؛ اما اتفاق نیافتاد و تذکر واقع نشد؛ امروز در نماز جمعه مردم باید مطلع شوند  واز همین تریبون خدمت استاندار محترم  وفرهیخته که بنده برای این سید بزرگوار احترام ویژه ایی قائل هستم ایشان دستور هم داده است ودر شورای معاونین هم گفته است ولی معاون محترم انجام نداده است .

 بروجردی  بیان کرد: جالب اینکه این را بدانید این معاون کیست ؟ یک پیمانکار بدون هیچگونه ارتباط اداری با دولت منصوب شده است به عنوان معاون استاندار که یک جایگاه مهم سیاسی و حاکمیتی است؛ به چه مجوزی؟

او با بیان اینکه اگر سازمان امور استخدامی هم مجوز داده  اشتباه کرده است ؛حق ندارد مجوز بدهد، گفت:نیرو باید نیروی دولتی باشد؛ رشد منطقی بکند؛ کارمند باشد ؛کارشناس بشود؛ کارشناس ارشد بشود؛ مدیرکل بشود وسپس معاون استاندار بشود؛ مگر می شود یک پیمانکاررا بردارید بگذارید وایشان بیاید دخالت کند درکمیسیون ماده 100؟ این یعنی آغاز یک انحراف ؛ مگر این فساد های بزرگ از کجا سرچشمه می گیرد؟

 علاء الدین بروجردی  خاطر نشان کرد: من تاکید می کنم از این تریبون که این مشکل را حل کنید ؛ تریبون بعدی مجلس خواهد بود ؛ما نمی توانیم در برابر ظلمی که به شهرمان ومردم ما می شود سکوت کنیم؛ ما باید فریاد مردم مظلومی باشیم که مارا انتخاب کرده اند تا صدای  مظلومیت آنها را به گوش مسئولین برسانیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز