مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد خبرداد:

آغاز طرح نظارت ویژه بر بازار شب یلدا

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۴۹:۲۸
کد خبر: ۷۸۷۹۰۲
آغاز طرح نظارت ویژه بر بازار شب یلدا
مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد از آغاز طرح نظارت ویژه بر بازار شب یلدا از 20 آذر ماه خبرداد.
به گزارش خبرگزاری برنا ؛ امیر دلداری گفت : با توجه به فرا رسیدن شب یلدا و برگزاری مراسم سنتی در این ایام، طرح ویژه نظارتی همچون سنوات گذشته در راستای کنترل نظارت بازار، برای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان از 20 آذرماه آغاز و تا یکم دی ماه ادامه خواهد داشت.
 
وی ادامه داد: طرح ویژه‌ی نظارتی شب یلدا در دو فاز اجرایی برنامه‌ریزی شده که فاز اول از 20 لغایت 25آذرماه در حوزه ی طلا و جواهر، کیف و کفش، پوشاک و لوازم خانگی برگزار می‌شود.
 
مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد خاطرنشان کرد: فعالیت فاز دوم این طرح با نظارت ویژه‌ی بازرسی و نظارت اصناف استان از 25 آذرماه لغایت یکم دی ماه در حوزه‌های میوه و شیرینی، آجیل و خشکبار و مواد غذایی برنامه‌ریزی شده است.
 
دلداری بیان کرد: بازرسی و نظارت ویژه بر مراکز تجاری و مجتمع‌های خرید نیز در برنامه‌های کاری بازرسان در طرح ویژه نظارتی خواهد بود و استفاده از ظرفیت ویژه کارشناسان اتحادیه‌های صنفی از ویژگی‌های بارز در اجرای این طرح خواهد بود.
 
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان خراسان رضوی گفت: برگزاری گشت‌های مشترک با سازمان تعزیرات حکومتی و بهداشت نیز به صورت ویژه در این طرح مورد توجه قرار گرفته است.
 
دلداری از همشهریان خواستار شد تا در صورت مشاهده ی هرگونه تخلف با شماره تماس 31730124 و یا شماره پیامک 3000134124 موضوع شکایت را اعلام نموده تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز