نماینده بویراحمد و دنا:

بسیاری از موفقیت های کشور در پرتو تفکر جهادی بوده است

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۵:۴۸
کد خبر: ۷۸۷۹۰۸
بسیاری  از موفقیت های کشور در پرتو تفکر جهادی بوده است
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از موفقیت های کشور در پرتو تفکر جهادی است.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ غلام محمد زارعی در نشست با سرپرست جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اعضای جهاددانشگاهی انقلابی، جوان، تحصیلکرده و با انگیزه هستند.

وی اظهارکرد: ان شاء الله که ثبات مدیریت را در دوران مدیریت جدید این نهاد انقلابی واحد استانی بیشتر شاهد باشیم و برنامه ها بر اساس برنامه ریزی دقیق و زمان‌بندی خوب پیش رود.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انجام کارهای روزمره از آفات دستگاهها و ادارات است، بیان کرد: جهاددانشگاهی استان از حالت روزمرگی خارج شود و روی مسایل مهم قرار گیرد تا بتواند اندیشه ورزی علمی و پژوهشی انجام دهد.

زارعی تصریح کرد: خیلی از موفقیت های کشور در پرتو تفکر جهادی است و در خیلی از جاها تفکر جهادی راهگشاست و می تواند گرههای کارهای مردم را باز کرد.

وی ادامه داد: در مسایل آموزشی رسالت جهاددانشگاهی سنگین است چراکه مراکز آموزشی در حال رشد و افزایش اما کیفیت در حال کاهش است.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در بیشتر نقاط دنیا چیزی به نام کنکور وجود ندارد اما برای اینکه یک فرد فارغ التحصیل شود باید یک عالم باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز