یادداشت؛

فوتسال ایرالکو نیازمند حمایت است و نه تخریب

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۴:۴۱:۱۲
کد خبر: ۷۸۸۰۷۳
فوتسال ایرالکو نیازمند حمایت است و نه تخریب
تیم فوتسال آلومینیوم اراک که بخش اعظمی از جامعه ورزشی استان مرکزی امید به صعود این تیم دارند امروز با چالش های گوناگونی از جنس تخریب، دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش برنا از اراک ، چندی پیش که مقرر شد فوتسال ایرالکو زیر نظر باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم به فعالیت خود ادامه دهد، همگان انتظار این مهم را داشتند که عملکرد این تیم مورد انتقادات فراوانی قرار گیرد اما با روی کار آمدن کادر فنی بومی و البته کسب چهار امتیاز از سه بازی آن هم با دستان خالی، تا حد بسیاری خبری از بیان انتقادها و زیر سوال بردن فعالیت های فوتسال آلومینیوم نبود. 

اما این موضوع و سکوت «ناکامان دیروز»، دوام چندانی نداشت و نتوانست منتقدان همواره نگران را راضی نگاه دارد تا اینکه روز گذشته تیم فوتسال ایرالکو بنابر برخی بی مهری ها با نتیجه ای شوک انگیز، مغلوب حریف قدرتمند خود شد و همین موضوع کافی بود تا تمامی اقدامات مسئولان و طرفداران این تیم زیر سوال برود به طوری که متاسفانه سعی بر این شده تا نکات قابل توجهی از دید عموم مخفی گردد. 

از جمله نکات فوق این است که تیم فوتسال ایرالکو در نیم فصل اول بسته شده و پس از تغییرات اساسی در ساختار فعالیتی آن، فرصت چندانی برای تشکیل تیمی منسجم و بدون عیب وجود نداشت و این امر با خداحافظی دو بازیکن مشهدی و یک بازیکن ساوه این تیم نیز شدت گرفت که سبب شد بخش اعظمی از بدنه تاکتیکی فوتسال ایرالکو ابتر شود. 

در سوی دیگر نیز جدایی از عدم فرصت لازم برای جذب بازیکنانی که تیم نیازمند آن ها بود، مسائلی همچون پر بودن لیست، نبود سهیمه فیفا و صادر نشدن کارت تعدادی از بازیکنان بر مشکلات فنی تیم سایه انداخت و مشکلات را دو چندان ساخت اما منتقدان این موضوعات را نادیده گرفته و بدون آنکه به جایگاه فعلی فوتسال آلومینیوم در جدول رقابت ها و وجود چهار فرصت آن توجه داشته باشند، تمامی تلاش های انجام شده را ضایع کردند. 

در حال حاضر فوتسال آلومینیوم با قرار داشتن در جایگاه پنجم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتسال کشور تنها پنج امتیاز با تیم دوم جدول فاصله دارد، فاصله ای که برای جبران آن چهار بازی فرصت باقی مانده است که دو تا از آن ها در اراک برگزار می شود بنابراین اگر سخت کوشی جوانان اراکی را مدنظر قرار دهیم شاید دور از ذهن نباشد که این تیم به پلی آف صعود کند. 

حال سوال اینجاست که آیا پیشرفت تیم فوتسال ایرالکو مدنظر می باشد و یا تخریبگران امید، جامعه ورزشی نگران از دست رفتن جایگاه های خود هستند؟

یادداشت: سینا علیدادی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز