قهرمانی کرمانشاه درمسابقات کیو کوشین کاراته ماتسوشیمای کشور

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۷:۵۰:۵۱
کد خبر: ۷۸۸۱۹۵
رقابت‌های کیوکوشین کاراته ماتسوشیمای قهرمانی کشور به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  نبی فتحی نماینده سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما در استان کرمانشاه  گفت؛ کاراته‌کاهای شرکت کننده در شصتمین دوره مسابقات کیو کوشین کاراته ماتسوشیما که با حضور 11 استان و بیش از 400 ورزشکار در رده‌های سنی نوباوگان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در دو بخش کاتا و کمیته به رقابت با یکدیگر پرداختند.

او افزود: این دوره از مسابقات طی دو روز در آواخر  آذر ماه با عنوان یادواره پیشکسوت ارزنده کاراته کشور شیهان حسین لطیفی در مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) برگزار شد که در پایان این مسابقات تیم‌های کرمانشاه و اصفهان به ترتیب با کسب 46 و 16مدال طلا در جایگاه‌های اول و دوم ایستادند و تیم‌های همدان و مازندران مشترکاً سوم شدند.

فرهاد جلیلیان مسئول کمیته همگانی فدراسیون کاراته و عضو هیئت رئیسه سبک کیو کوشین کاراته ماتسوشیما نیز درخصوص این مسابقات گفت: مسابقات بسیار دیدنی وجذابی را که از سطح فنی بسیار بالایی برخورد ار بود، شاهد بودیم و تمامی فایتر ها آمادگی لازم در مقابل حریفان خود را داشتند.

جلیلیان افزود: در سال آینده مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی تهران برگزار می‌شود و نفرات برتر به مسابقات جهانی 2021 ژاپن اعزام خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز