به میزبانی سنندج و کامیاران؛

دور رفت رقابت های لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه های کشور به پایان رسید

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۷:۵۸:۰۰
کد خبر: ۷۸۸۲۲۴
دور رفت رقابت های لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه های کشور به پایان رسید
دور رفت مرحله اول لیگ نوجوانان بسکتبال کشور در گروه های F و H با حضور هفت تیم به میزبانی سنندج و کامیاران به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ دور رفت مرحله اول لیگ نوجوانان بسکتبال کشور عصر روز جمعه 23 آذرماه با مشخص شدن تیم های اول و دوم دو گروه ششم (F) و گروه هشتم (H) در سنندج پایان یافت.

در این رقابت ها که از روز چهارشنبه 21 آذرماه آغاز شده بود تیم های حاضر در دو گروه ششم و هشتم به مدت سه روز به صورت متمرکز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در گروه ششم (F) این رقابت ها، تیم های، صدر سنندج، خانه بسکتبال کامیاران، آتی البرز و شهرداری پردیس تهران حضور داشتند که پس از سه روز رقابت تیم آتی البرز در صدر جدول قرار گرفت و تیم خانه بسکتبال کامیاران با دو برد مقابل تیم های صدر سنندج با نتیجه 89 – 85 و شهرداری پردیس با نتیجه 96 – 48 و یک باخت مقابل تیم آتی البرز در رده دوم قرار گرفت و تیم های صدر سنندج و شهرداری پردیس نیز در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفتند.

در نتایج گروه هشتم (H) این رقابت ها که با حضور تیم های شکلی تهران، آینده سازان غرب سنندج و علوی ایلام برگزار شد، تیم شکلی تهران در صدر جدول و تیم های آینده سازان و علوی ایلام در در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

رقابت های دور رفت لیگ نوجوانان بسکتبال کشور با حضور 27 تیم در هشت گروه سه و چهار تیمی برگزار می شود که استان کردستان در گروه ششم (F) و گروه هشتم (H) این رقابت ها در سنندج و کامیاران به مدت سه روز میزبان بود.

تیم های صدر سنندج، خانه بسکتبال کامیاران، آینده سازان غرب سنندج و خانه بسکتبال کردستان به عنوان نماینده استان کردستان در این رقابت ها حضور دارند.

مرحله اول لیگ بسکتبال جوانان کشور به صورت رفت و برگشت برگزار می شود که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز