معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان:

به طور جدی پیگیر افزایش حقوق راهداران هستیم/حذف دلالان در بخش حمل و نقل

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۰:۴۳:۵۶
کد خبر: ۷۸۹۰۷۱
به طور جدی پیگیر افزایش حقوق راهداران هستیم/حذف دلالان در بخش حمل و نقل
احمد مرادپورگفت: بیش از 600هزار راننده وسایل نقلیه در سطح کشور وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛مراد پور روز دوشنبه در آیین هفته راهداری و حمل و نقل وتجلیل ازبرترین‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان،اظهار کرد: با توجه به اینکه بیش از 90درصد حمل و نقل بار و مسافر به صورت جاده‌ای است جا دارد از همه فعالان این عرصه قدردانی شود.

او با اشاره به گستردگی شبکه راه‌های کشور گفت: کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به خوبی با شرایط سختی کار تعمیر، نگهداری، بازگشایی و بهسازی این میزان راه آشنایی دارند که در اینجا دست همه راهداران را می‌بوسم، در سیل اخیر شاهد زحمات شبانه‌روزی این عزیزان بودیم.
 
مرادپورتصریح کرد: با توجه به عدم تناسب حقوق و دستمزد راهداران با شرایط کاری، به طور جدی پیگیر افزایش حقوق آنها هستیم و استاندار لرستان نسبت به مساعدت در این زمینه قول مساعد داده است.

 او  با بیان اینکه بیش از 600هزار راننده وسایل نقلیه در سطح کشور وجود دارد، گفت: ماهانه 8میلیون تردد وسیله نقلیه در محورهای کشور صورت می گیرد که سهم لرستان 300هزار تردد بوده است.

مرادپور گفت: وجود بیش از 6هزار کیلومتر شبکه راه اصلی تعمیر و نگهداری، بهسازی و ترمیم همه اینها نشان از اهمیت حمل و نقل زمینی دارد که باید توجه ویژه ای به این بخش شود.

او با اشاره به مشکلات رانندگان و سوء استفاده دشمنان خاطر نشان کرد: ما فراموش نکرده‌ایم دشمن هم فراموش نکند که همین رانندگان عزیز در هشت سال دفاع مقدس، کشور را در 100درصد مواقع پشتیبانی کردند و کار جابجایی و حمل و نقل رزمندگان و لوازم مورد نیاز جبهه‌ها را بدون دریافت یک ریال انجام دادند، تعداد شهدای این ناوگان نشان‌دهنده اشتباه دشمن است.

مرادپور رسیدگی و تامین توقعات بجای رانندگان، تامین لاستیک، تسهیل شرایط نوسازی ناوگان و پیگیری بیمه رانندگان را از ضرورت‌ها عنوان کرد و گفت: بیمه رانندگان استان در حال پیگیری است انتظار داریم در زمینه توزیع عادلانه بار نیز خواسته رانندگان محقق گردد.

او ادامه داد: ما تمام تلاش خود را برای تامین لاستیک و جایگزینی ناوگان نو به جای ناوگان بالای 25سال در استان را بکار گرفته ایم و بحث رفع مشکل بیمه رانندگان نیز در دستور کار قرار گرفته و در حال پیگیری است.

 مرادپور با بیان اینکه توزیع بار در استان باید به صورت عادلانه صورت گیرد، خاطر نشان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان باید نظارت بر شرکت های حمل و نقل، برخورد و مجازات متخلفین در حوزه حمل و نقل، پیگیری برای بخشودگی جرایم دیرکرد تسهیلات بانکی رانندگان، حذف دلالان در بخش حمل و نقل، ایجاد سامانه ثبت بار و ....را در اولویت خود قرار دهد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز