مدیر عامل شرکت توزیع نیرو برق کردستان:

مشکل قطعی برق در اثر بارش برف در شهر سنندج رفع شد

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۱:۰۲:۱۰
کد خبر: ۷۸۹۲۵۳
مشکل قطعی برق در اثر بارش برف در شهر سنندج رفع شد
مدیر عامل شرکت توزیع نیرو برق کردستان گفت: برق تعدادی از شهرک های شهر سنندج در اثر بارش برف قطع شده بود که اکنون برق همه نقاط وصل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ هیوا لهونیان صبح امروز در خصوص وضعیت فعلی برق در شهر سنندج اظهار داشت: در حال حاضر برق این شهر وصل است ضمن اینکه واحدهای عملیات اتفاقات برق در آماده باش کامل هستند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیرو برق کردستان عنوان کرد: بارش سنگین برف باعث سقوط شاخه برخی درختان بر روی خطوط انتقال شبکه و خاموشی موقت برق در شهرک شهید ورمقانی و فیدر بلوار دکتر حسینی سنندج شده بود که با اقدام سریع پرسنل این شرکت، مشکل بر طرف شد.

لهونیان اضافه کرد: فیدر عباس آباد نیز بدلیل افتادن درخت روی شبکه در اثر بارش سنگین برف برای مدت 90 دقیقه دیشب خاموش شد ضمن اینکه فیدر پارک مولوی نیز که برق بخشی از آپارتمان های ادب، خیابان و بلوار جانبازان را تامین می کند بدلیل سقوط درخت و اتصال ناشی از آن، حدود 2 ساعت دچار مشکل قطعی شده بود.

او دلیل طولانی شدن زمان خاموشی ها را ترافیک و راهبندان در مسیرهای دسترسی اکیپ های عملیات و اتفاقات برق اعلام کرد و گفت: در حال حاضر علیرغم بارش سنگین برف، شبکه برق در سطح استان کردستان پایدار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز