بازدید سرپرست استانداری خراسان رضوی از روند تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی مشهد

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۳:۱۸:۵۸
کد خبر: ۷۸۹۳۶۱
بازدید سرپرست استانداری خراسان رضوی از روند تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی مشهد
سرپرست استانداری خراسان رضوی با حضور در محل ساختمان در حال تکمیل کتابخانه مرکزی مشهد از نزدیک روند اجرا و پیشرفت فیزیکی این پروژه را بررسی کرد و مورد بازدید قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد ؛ قربان میرزایی پس از بازدید از بخش های مختلف این پروژه در نشستی با حضور پیمانکار و مجری پروژه ، دستگاه ناظر ، مدیران دستگاه های خدماتی و اجرایی مربوطه  سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و شهرداری مشهد وضعیت موجود پروژه ، برنامه زمانبندی تا تکمیل آن و منابع اعتباری مورد نیاز آن را مورد بررسی قرار داد.

 وی با قدردانی از همه بخش هایی که برای تکمیل این پروژه تلاش می کنند ، گفت :  تکمیل این پروژه که 23 سال نیمه تمام مانده بود ، یک کار جمعی است وامروز اراده و تلاش همه بر آن است تا برابر برنامه زمانبندی که امروز ارائه شد تا قبل از دهه فجر به طور کامل تکمیل و آماده بهره برداری شود.

وی با بیان اینکه اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این پروژه از  سه منبع برنامه ریزی شده است ، افزود : بخش عمده این اعتبار تا کنون تامین و پرداخت شده و بخشی هم برنامه ریزی شد تا سریعتر طبق پیشرفت کار با نظارت های مشخص در اختیار قرار گیرد.

میرزایی تصریح کرد : از کل اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح  بخشی از محل نیم درصد درآمد شهرداری ها که باید به کتابخانه ها اختصاص یابد تامین می شود و قسمتی هم از منابع دولتی که توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی پرداخت می شود و بخشی هم از منابع  اداره کل کتابخانه های استان تامین می شود.

وی تصریح کرد : با توجه به افزایش هزینه ها در پی بالا رفتن نرخ ارز ، درصدی رشد در اعتبارات مورد نیاز دیده شده است.

 وی عنوان کرد : اولویت بر تکمیل پروژه گذاشته شده و اراده همه بر تحویل این کتابخانه تا دهه فجر به شهروندان است.

میرزایی تصریح کرد : از امروز  تا پایان این پروژه حضور نماینده دستگاه ناظر در محل پروژه دایمی خواهد بود و پیشرفت پروژه به صورت روزانه کنترل و بر اساس برنامه خواهد بود و باید همه در کنار هم قرار گیرند .

 وی ادامه داد : کار با دقت و با حساسیت لازم باید پیش برود و اصل بر تکمیل آن به صورت کامل است و دستگاه های خدماتی اعم از آب و برق ، گاز و مخابرات هم تعهدات خود را طی زمان تعیین شده سریعتر به انجام برسانند تا در زمان تکمیل تمامی مباحث مربوطه تکمیل شده باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز