امدادرسانی به ۱۰۰ خودرو گرفتار در برف در جاده‌های کرمانشاه

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۵:۳۹:۳۵
کد خبر: ۷۸۹۴۴۸
امدادرسانی به ۱۰۰ خودرو گرفتار در برف در جاده‌های کرمانشاه
در این حوادث نیز 21 حادثه دیده شامل یازده مصدوم و 10 فوتی داشتیم که اقدامات امدادرسانی برای آنان انجام شد.

آرش لهونی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: امدادرسانی به حدود 100 خودرو  گرفتار در برف در جاده‌های استان کرمانشاه طی 24 ساعت اخیر انجام گرفت.

او افزود: برف و بارانی که از روز گذشته اکثر نواحی استان کرمانشاه را در بر گرفت و در این مدت 21 مورد رهاسازی و امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف در شهرستان پاوه و 87 مورد نیز در شهرستان جوانرود داشتیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در کنار رهاسازی خودروها، بستن زنجیرچرخ و سایر اقدامات امدادی هم برای خودروهای گرفتار در برف انجام شد.

او همچنین با اشاره به آبگرفتگی‌هایی که در شهرستان سرپل‌ذهاب رخ داد، افزود: در این منطقه نیز به 247 خانواری که دچار آبگرفتگی شده بودند امدادرسانی داشتیم.

لهونی از وقوع چهار فقره تصادف طی 24 ساعت اخیر در محورهای استان کرمانشاه هم خبر داد و گفت: در این حوادث نیز 21 حادثه دیده شامل یازده مصدوم و 10 فوتی داشتیم که اقدامات امدادرسانی برای آنان انجام شد.

او افزود: تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در قالب طرح زمستانی در جاده‌های کرمانشاه و در بیش از 20 پایگاه ثابت و سیار شهری و جاده‌ای پای کار هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز