جزییات قتل ۲ راننده در یاسوج

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۵:۱۹:۴۵
کد خبر: ۷۸۹۵۷۲
جزییات قتل ۲ راننده در یاسوج
رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری فردی که نسبت به قتل دو نفر راننده و مجروح کردن سومین راننده در یاسوج اقدام کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سرهنگ «سعید بالش‌زر» گفت: طی چند روز گذشته یک قاتل سابقه‌دار و زندانی که در مرخصی بسر می‌برد اما پس پایان مرخصی از مراجعه به زندان خودداری کرده بود و متواری شد اقدام به قتل دو نفر در شهر یاسوج کرد که دیشب در مرکز این شهر دستگیر شد.

وی با بیان این‌که این فرد 23 ساله که مرخصی از زندان داشت سعی کرد از مقتولین به‌علت مسایل شخصی و مالی انتقام‌ بگیرد، در ادامه خاطرنشان کرد: این فرد در زمان مرخصی از زندان با همدستی همسرش نفر اول را که خودروی پراید داشت به‌عنوان مسافر به سمت دره‌های اطراف روستای دره بیز «لوداب» دربست کرایه کرده و در مسیر با ضربه چاقو از ناحیه گردن و شکم به قتل می‌رساند و سپس به دره پرت می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پس از آن خودروی مقتول را در شهر گچساران به نفر دومی که برای قتلش نقشه کشیده بود، می‌فروشد و به همراه همین نفر دوم با خودرو به اطراف ارتفاعات روستای قلات یاسوج می‌برد و در فرصت مناسب او را از ارتفاع پرت و پس از آن با ضربه سنگ او را به قتل می‌رساند.

بالش‌زر تصریح کرد: قاتل عصر روز دوشنبه، 26 آذرماه نفر سوم و مورد نظر خود را پیدا کرده و به شیراز می‌برد که پس از بازگشت از شیراز قصد داشت باز هم به‌عنوان مسافر دربستی او را به قتل برساند که راننده خودرو متوجه نیت شوم قاتل شده و با او در مرکز شهر یاسوج داخل خودرو درگیری می‌شود و پس از زخمی شدن موفق به فرار شده و با مراجعه به مأموران یگان امداد سطح شهر موضوع را به آن‌ها اطلاع می‌دهد.

وی ادامه داد: پس از دستگیری، بازجویی و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که این فرد تاکنون دو نفر را به قتل رسانده و راننده‌ای که با او درگیر شده بود سومین نفر بود که قصد قتلش را داشت.

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قاتل انگیزه خود را از به قتل رساندن این افراد اختلافات مالی و شخصی و انتقام‌جویی عنوان کرد.

بالش‌زر به مردم استان توصیه کرد که فریب افراد ناشناس را که با مبالغ وسوسه‌انگیز و هنگفت اقدام به کرایه دربست خودرو به سمت مناطق خارج از شهر می‌کنند را نخورند و در هنگام معامله خودرو نسبت به اصالت و مدارک خودرو دقت داشته باشند و اطمینان حاصل کنند.

وی تصریح کرد: با تلاش، همکاری و هماهنگی دستگاه قضایی استان، دادستان مرکز استان، بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج و مأموران یگان امداد و فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد اجساد که در جاده فرعی خاکی روستاهای اطراف لوداب و یاسوج رها شده بودند کشف و به پزشکی قانونی تحویل و متهمان نیز در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که هر 3 نفر قاتل بومی استان هستند، یادآور شد: پس از بررسی و تحقیقات پلیسی متعاقباً علت و انگیزه اصلی و زوایای مبهم در پرونده اعلام خواهد شد.

 

نظر شما
پرونده ویژه