با معرفی نفرات و تیم های برتر؛

مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی بانوان کشور در مریوان به پایان رسید

۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۵۹:۲۸
کد خبر: ۷۹۰۷۱۱
مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی بانوان کشور در مریوان به پایان رسید
مسابقات دو صحرا نوردی قهرمانی بانوان کشور در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با معرفی نفرات و تیم های برتر در مریوان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بانوان کشور با حضور پانزده استان سراسر کشور در روز جمعه 30 آذرماه به مناسبت پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در میزبانی مریوان برگزار شد.

در این رقابت ها 100 دونده بانو در قالب 15 تیم به نمایندگی از 15 استان سراسر کشور حضور داشتند و به مدت یک روز با یکدیگر رقابت کردند.

در نتایج انفرادی رده سنی نوجوانان، تکتم دستاربندان و حدیثه رئوف هر دو از خراسان رضوی مقام اول و دوم را کسب کردند و پریچهر شاهی از تهران سوم شد.

در رده سنی جوانان، سمیرا خداترس و بهاره جهان تیغ به نمایندگی از خراسان رضوی جایگاه اول  و دوم را تصاحب کردند و الهه سینیکایی از البرز در جایگاه سوم قرار گرفت.

همچنین در رده سنی بزرگسالان، مریم محمودی دونده زنجانی توانست مقام نخست را کسب کند و فرزانه عسگری از مرکزی و فاطمه سرشتی از تهران به ترتیب سکوی دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

درپایان این رقابت ها تیم های خراسان رضوی، همدان و اصفهان جایگاه اول تا سوم را در رده نوجوانان کسب کردند.

در رده سنی جوانان خراسان رضوی مقام اول و تیم های قزوین و چهارمحال بختیاری جایگاه دوم و سوم را از آن خود کردند و در رده سنی بزرگسالان نیز تهران سکوی نخست را بدست آورد، خراسان رضوی دوم و البرز سوم شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز