نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام‌جمعه کرج:

زمینه حضور تمام ناشران در استان مهیا شود

۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۶:۰۳:۳۲
کد خبر: ۷۹۱۸۸۱
زمینه حضور تمام ناشران در استان مهیا شود
آیت الله حسینی همدانی،نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه کتب البرز گفت: زمینه حضور تمام ناشران در استان مهیا شود.
به گزارش خبرگزاری برنا البرز،  آیت حسینی همدانی ، نماینده ولی فقیه در البرز در بازدید از نهمین نمایشگاه کتاب البرز ضمن بیان این‌مهم که عرضه کتابها در این‌نمایشگاه خوب بوده است گفت: با توجه به این که هنوز به طور کامل از بخش های مختلف  نمایشگاه بازدید نکرده ام به طور کلی باید بگویم که باتوجه به ناشرانی که در این ‌نمایشگاه شرکت کرده اند نمایشگاه در سطح خوبی است و تنوع کتابها باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
حسینی همدانی تصریح کرد: اما محیط و محل نمایشگاه باید بیشتر مورد توجه قرار می گرفت.

امام جمعه کرج بیان کرد: عدم حضور دیگر ناشران نیز در این نمایشگاه به چشم می خورد و اداره کل ارشاد برای حضور بیشتر ناشران باید تلاش کرده و تمهیداتی بیاندیشد تا نمایشگاه کتاب پربارتر از سالهای گذشته به کار خود ادامه دهد. 

نماینده ولی فقیه در استان البرز ایجاد تبلیغات محیطی در سطح شهر و همچنین در صدا و سیما و رسانه ها را نیز دراین‌عرصه بسیار مثمر ثمر دانسته و اظهارکرد: ایجاد چنین تمهیداتی سبب جذب مخاطب و شور و هیجان بیشتر در بین‌مخاطبان خواهد شد چرا که حضور مردم در این نوع اماکن ‌مهم است و اگر زمینه حضور مردم‌به خوبی مهیا شود مردم‌نیز استقبال بیشتری خواهند داشت.

وی با اشاره به حواشی این نمایشگاه و برنامه های جنبی آن گفت: ایجاد نشستهای علمی ، نمایش فیلم و ..نیز  سبب رغبت مردم برای حضور در این‌نمایشگاه می شود.

وی همچنین با اشاره به اختصاص مکانی برای ایجاد نمایشگاه دایمی در استان بیان کرد: قبلا در این زمینه به مسوولان تذکر داده ام و باید مدیرکل و دیگرمسوولان‌استانی تلاش کنند تا هر چه زودتر مکانی دایمی برای ایجاد نمایشگاه در استان ایجاد شود.

 وی در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اذعان کرد: بنده در خطبه های نماز جمعه هر چند وقت یکبار کتابی را به مردم معرفی می کنم و در مصلی هم فضایی مهیا شده تا مردم بتوانند کتابهایی را که مورد نیازشان نیست را وقف کرده و به صورت امانی کتابها در گردش است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز