درپی انتشار ویدئو یی درخصوص هجوم عوامل دانشگاه علوم پزشکی به انبار دارویی در بروجرد؛

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد پاسخ داد

۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۳:۴۹:۱۲
کد خبر: ۷۹۲۲۷۷
رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد پاسخ داد
به دنبال انتشار ویدئو یی درخصوص هجوم عوامل دانشگاه علوم پزشکی به انبار دارویی در بروجردرئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد به این موضوع پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی که در آن مدیران شرکت شقایق دارو ادعا کرده بودند؛ عوامل دانشگاه علوم پزشکی لرستان با هجوم به انبار دارویی این شرکت اقدام به امحا اقلام دارویی کرده اند، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد جهت تنویر افکار عمومی مطالبی را بیان داشت.

 کامران سبزیان در این خصوص  گفت: براساس قرارفی مابین بین دانشگاه علوم پزشکی لرستان و شرکت شقایق دارو، داروخانه های بیمارستان های بروجرد و برخی شهرستانهای استان لرستان به این شرکت سپرده شده بود که به استناد این قرارداد شرکت متعهد به تهیه داروها، تجهیزات، داروهای اتاق عمل و بیماران بستری در بیمارستان است.

او ادامه داد: این شرکت در انجام تعهدات خود کوتاهی کرد به طوری که در بهمن و اسفند ماه سال گذشته و فروردین امسال بیمارستان های بروجرد برای تامین داروهای اورژانسی با مشکل روبرو شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد تصریح  کرد: دانشگاه علوم پزشکی لرستان بحران کمبود دارو را از محل داروخانه های دولتی دانشگاه علوم پزشکی تامین و در نهایت به دلیل عدم توان شرکت شقایق دارو در تهیه دارو و نقض بندهای قرارداد براساس یک فرآیند قانونی قرارداد بیمارستان چمران با شرکت شقایق دارو لغو شد.

سبزیان خاطر نشان کرد: در تماس با مدیران شرکت شقایق دارو درخواست شد که انبارهای داروی بیمارستان که به آنها سپرده شده بود را تخیله و تحویل نمایند که این مهم از سوی مدیران این شرکت دارویی انجام نشد. وی افزود: روز دوشنبه سوم دی ماه جاری با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و عوامل شرکت شقایق دارو انبار مرکزی دارو باز و داروهای انبار شده به مکان دیگری منتقل شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: شرکت شقایق دارو به دلیل مشکل مدیریتی نتوانسته بود داروها را به طورصحیح و بهداشتی نگهداری کند. دکتر سبزیان اضافه کرد: همچنین این شرکت مقداری از داورها را در سرویس بهداشتی انبار مرکزی نگهداری می کرد. وی افزود: انبار داروهایی که نیاز به یخچال دارد در بیمارستان چمران هنوز در اختیار شرکت شقایق دارو بوده و هیچ دارویی از بین نرفته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد تأکید کرد: موضوع تهیه و انتشار این فیلم در فضای مجازی از طریق قانونی پیگیری خواهد شد و عوامل تهیه و انتشار آن باید در مراجع قانونی پاسخگو باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز