رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی عنوان کرد

حضور پرنگ دوچرخه سواران خراسان رضوی در اردوی تیم ملی

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۲۸:۰۲
کد خبر: ۷۹۲۸۱۴
حضور پرنگ دوچرخه سواران خراسان رضوی در اردوی تیم ملی
رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت:حدود 35 درصد از دعوت شدگان به تیم ملی جهت اعزام به مسابقات آسیایی از خراسان رضوی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مهدی روزبهان در خصوص رتبه سومی اخیر استان در لیگ برتر کشور اظهار کرد: مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواران در رده سنی بزرگسالان در اهواز برگزار شد که جهت آمادگی رکاب زنان جوان، تیم ملی جوانان نیز در این رقابت ها حضور پیدا کرد.

وی ادامه داد:تیم ملی جوانان متشکل از عماد محمدی، امیرحسین محمدی و داوود محمد آبادی از خراسان رضوی و یک دوچرخه سوار از آذربایجان شرقی در رشته تیمی چهار کیلومتر تعقیبی به مسابقه در این رقابت ها پرداختند که در پایان مقام سوم این رقابت ها را کسب کردند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی بیان کرد:در سال گذشته 5 نفر از جوانان به اردوی تیم ملی دعوت شدند که 3 نفر از خراسان رضوی و 2 نفر از آذربایجان غربی و شرقی بودند همچنین نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی جوانان امسال نیز با حضور 3 نفر از دوچرخه سواران خراسان رضوی و یک نفر از آذربایجان شرقی برگزار می‌شود که این اتفاق در نوع خود بی سابقه بوده است.

روزبهان خاطرنشان کرد: از 13 دوچرخه سوار دعوت شده به اردوی تیم ملی متشکل از 2 نفر از بانوان و 11 نفر از آقایان جهت اعزام به مسابقات آسیایی، محمد دانشور در رشته سرعت و عماد محمدی، امیرحسین محمدی و داوود محمد آبادی در رشته نیمه استقامت از خراسان رضوی حضور دارند.

وی در خصوص آخرین وضعیت محمد دانشور در تیم ملی اذعان داشت:این دوچرخه سوار تنها ملی پوش ایران در رشته سرعت بازی های آسیایی خواهد بود که در حال حاضر در مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور در اهواز به رقابت می‌پردازد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز