عضو کمیته نظارتی شماره یک شورای اسلامی شهر مشهد:

ارائه مجوز تجاری موقت آسیب های زیادی را برای شهر داشته است

۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۷:۴۳
کد خبر: ۷۹۴۰۲۸
ارائه مجوز تجاری موقت آسیب های زیادی را برای شهر داشته است
عضو کمیته نظارتی شماره یک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ارائه مجوز تجاری موقت آسیب های زیادی را برای شهر داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، شهناز رمارم در نشست کمیته نظارتی شماره یک که با محوریت بررسی مشکلات و مسائل پیرامونی شهرداری منطقه 4 مشهد برگزار شد، اظهارکرد: در علم کاربری زمین، یک قطعه زمین با کارکردهای مختلفی همچون مسکونی، تجاری، رفاهی، فرهنگی، آموزشی، فضای سبز، خدماتی، بهداشتی و یا کشاورزی در نظر گرفته می شود و اگر قرار باشد استفاده ای به جز این موارد برای این اراضی متصور شویم باید کاربری آن تغییر پیدا کند.

وی با بیان این که روند صدور تجاری موقت فقط در شهر مشهد صورت می پذیرد، تصریح کرد: اگر زمینی این ظرفیت را دارد که تجاری داشته باشد، موضوع موقت بودن آن معنایی پیدا نمی کند و باید به صورت دائم برایش مجوز صادر شود.

عضو کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: صدور تجاری موقت شاید در ظاهر منافعی برای شهر داشته باشد اما در نهایت تفاوت ارزش واقعی تجاری با بهایی که دریافت می شود، آسیب های زیادی را به شهر وارد می سازد.

وی همچنین در خصوص برگزاری کمیته های نظارتی شهر با حضور اعضای شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: حکمرانی شهر باید مبتنی بر شرایط روز جامعه و بهره گیری از دیدگاه ها و نظرات مردمی باشد و در این زمینه برپایی کمیته های نظارتی بستری برای شنیدن مشکلات مردم و حل آن از نزدیک است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز