هفته نخست دور برگشت مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال؛

جدال آوالانی ها بی نتیجه ماند/شهرداری بم بر آوالان کامیاران غلبه کرد

۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۷:۳۵:۰۷
کد خبر: ۷۹۴۲۱۳
جدال آوالانی ها بی نتیجه ماند/شهرداری بم بر آوالان کامیاران غلبه کرد
آوالان کامیاران در هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور در در کرمان مغلوب تیم شهرداری بم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در سراسر کشور برگزار شد.

در این هفته از بازی های آوالان کامیاران در کرمان میهمان تیم شهرداری بم بود که در پایان یک بازی پر گل مغلوب میزبان شد.

در این بازی که هفت بار دروازه دو تیم باز شد ابتدا صابر محمدی بازیکن آوالان بود که با یک گل زود هنگام در دقیقه هفت دروازه بم را باز کرد اما خوشحالی نماینده کردستان تنها دو دقیقه ادامه داشت و در دقیقه 9 حمزه سعات برای شهرداری بم گل تساوی را به ثمر رساند.

تلاش های آوالان در دقیقه 18 نیز به ثمر نشست و علی ابوالفتحی گل دوم این تیم را ثبت کرد اما طولی نکشید که علی وزیری بازیکن شهرداری بم هشت دقیقه بعد از گل کامیاران بازی را دوباره به تساوی کشاند تا دو تیم با نتیجه 2 بر 2 نیمه اول را به اتمام برساند.

با آغاز نیمه مربیان بازیکنان دو تیم به دنبال تغییر نتیجه بازی و کسب سه امتیاز بودند که این بار تیم شهرداری بم با گلی که در دقیقه 60 بازی به ثمر رساند از آوالان پیش افتاد.

شاگردان حمید امامی پس از گل سوم شهرداری موقعیت های بسیاری را روی دروازه حریف ایجاد کردند که هیچ کدام نتیجه ای برای آنها نداشت تا در دقیقه 79 با خطایی که مدافع حریف روی بازیکن آوالان مرتکب شد کیوان مارابی از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

این پایان کار نبود و بازیکنان شهرداری بم در دقیقه 88 تیر خلاص را به آوالان کامیاران زدند و با به ثمر رساندن گل چهارم سه امتیاز بازی را در خانه تصاحب کردند.

آوالان کامیاران در بازی رفت دو بر صفر تیم شهرداری بم را در کامیاران شکست داده بود و و با نتیجه ای که در این بازی بدست آورد با 21 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به شهرداری بم در جایگاه ششم قرار گرفت.

شاگردان امامی هفته آینده در کامیاران پذیرای صدرنشین مسابقات داماش گیلان هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز