با کسب یک مدال طلا، نقره و برنز؛

کردستان نایب قهرمان مسابقات بوکس جوانان کشور شد

۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۳:۲۱
کد خبر: ۷۹۴۸۰۷
کردستان نایب قهرمان مسابقات بوکس جوانان کشور شد
تیم بوکس استان کردستان با کسب یک مدال طلا، نقره و برنز وکسب 18 امتیاز نایب قهرمان مبارزه های بوکس قهرمانی کشور شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، بیست و نهمین دوره رقابت های بوکس قهرمانی و انتخابی تیم ملی جوانان کشور از ششم دی ماه با حضور بوکسور های مدعی به میزبانی استان گیلان آغاز شد.

در این دوره از رقابت ها که پنج روز به طول انجامید 199 مشت زن به نمایندگی از استان های مختلف سراسر کشور حضور داشتند و رقابت های خود را در اوزان ده گانه به میزبانی شهرستان رشت برگزار کردند.

تیم کردستان با سهمیه کامل ده بوکسور در بیست و نهمین دوره رقابت های بوکس قهرمانی و انتخابی تیم ملی جوانان کشور حضور پیدا کرد و موفق شد با سه نشان طلا، نقره و برنز جایگاه نایب قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

در نتایج انفرادی آکام مری بوکسور خوش آتیه سقزی با شکست تمامی حریفان خود بر روی سکوی قهرمانی وزن 75 کیلوگرم قرار گرفت و نماینده مازندران و سیستان و بلوچستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین سامان حسینی دیگر نماینده کردستان توانست در وزن 91+ کیلوگرم با پیروزی بر نماینده اردبیل جایگاه دوم و نشان نقره را تصاحب کند و در وزن 60 کیلوگرم این مسابقات صلاح زارعی با کسب مقام سوم صاحب گردن آویز برنز شد.

در نتایج تیمی این رقابت ها تیم کردستان با کسب یک نشان طلا، یک نشان نقره و یک برنز جایگاه نایب قهرمانی را از آن خود کرد و تیم های گیلان و خراسان شمالی عناوین اول و سوم را بدست آوردند.

گفتنی است، تیم کردستان با مربیگری سید سوران حسینی و محمدملائی و سرپرستی بیژن عبدالملکی در این رقابت ها حضور پیدا کرد .

گفتنی است، این رقابت ها شامگاه روز دوشنبه دهم دیماه با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز