معاون خدمات شهری شهرداری سنندج:

۳۵ مخزن ماسه ونمک در معابر شیبدار سطح شهر تعبیه شد

۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۵۷:۰۵
کد خبر: ۷۹۴۸۴۷
۳۵ مخزن ماسه ونمک در معابر شیبدار سطح شهر تعبیه شد
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: 35 مخزن ماسه ونمک در معابر شیبدار سطح شهر در راستای پیشگیری از یخبندان معابر تعبیه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ عبدالسلام سپهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی استان کردستان با اشاره به اقدامات ستاد برف روبی در سالجاری گفت: جلسات و برنامه ریزی مناسب تمهیدات لازم جهت اقدامات مناسب در زمان بارش برف و تشکیل ستادهای برفی روبی برگزار شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج در حال حاضر 9 جایگاه دپو نمک و ماسه در نقاط مختلف سطح شهر برپا شده است، عنوان کرد: جایگاه های دپو ماسه و نمک این شهرداری در کمربندی آبیدر، پارک دیدگاه، پشت ساختمان شهرداری منطقه یک در خیابان 17 شهریور، میدان گاز، پارک مولوی، بالاتر از میدان شهید ناهیده فاتحی کرجو، 3.19 بهاران، ناحیه منفصل شهری نایسر و ننله واقع شده است.

سپهر افزود: بیش از هشت تن ماسه و نمک خریداری شده و پس از مخلوط کردن درجایگاه ها تعبیه شده است.

او با اشاره به اینکه 35 مخزن ماسه ونمک در  معابر شیبدار سطح شهر در راستای پیشگیری از یخبندان معابر تعبیه شده است، گفت: 75 عدد ماشین آلات سبک وسنگین در ستاد های برف روبی در نقاط مختلف سطح شهر در راستای پیشگیری از یخبندان معابر مستقر شده اند.

او گفت: 500 نفر از نیروهای خدمات شهری در زمان بارش برف در ستادهای برف روبی در آماده باش کامل هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج تاکید کرد: تمام اقدامات لازم برای مقابله با یخبندان و برف روبی معابر صورت گرفته و امید است بتوان در زمان بارش برف با اقدام مناسب مشکل معابر رفع شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز