رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

تولید هشت محصول کشاورزی استان به صورت ارگانیک

۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۱:۰۵:۳۱
کد خبر: ۷۹۵۵۳۷
تولید هشت محصول کشاورزی استان به صورت ارگانیک
کورش ساکی گفت :هشت محصول کشاورزی استان با همکاری جهاد کشاورزی وسایر دستگاههای مربوطه باید به صورت ارگانیک تولید شوند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ ساکی  که روز  چهارشنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی لرستان سخن می گفت ضمن اشاره به چهارمصوبه این کارگروه  ،اظهار کرد:باتوجه به تخریب جنگلها  یکی از این مصوبات بحث استفاده گاز طبیعی به جای زغال چوب در کباب پزی های استان است.

او با بیان اینکه باید همکاری بین‌بخشی خوبی در سطح دستگاه های اجرایی استان  برای مقابله با بیماری سل و ایدز انجام شود ،افزود: موضوع ریزگردها و آلودگی هوا در استان و سازمان های مرتبط برای ساماندهی این حوزه نیز مورد بررسی قرار گرفت.

 ساکی خاطر نشان کرد: همچنین هشت  محصول کشاورزی استان با همکاری جهاد کشاورزی وسایر دستگاههای مربوطه باید  به صورت ارگانیک تولید شوند که در این راستانیازمند هماهنگی برای تامین وسایل آزمایشگاهی و منابع اعتباری هستیم.

او در ادامه  با اشاره به بحث  مصرف قرص برنج در لرستان گفت: در فروشگاههایی که سموم کشاورزی  ارائه داده می شود قرص برنج نیز وجود داردکه  در این خصوص  معاونت غذا و داروی علوم پزشکی برای جلوگیری از سوءاستفاده های ناشی از این بحث  ورود پیدا می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان باتاکید لزوم برخورد قانونی با این موضوع خواستار حذف  قرص های برنج در این فروشگاهها شد وافزود:  در این رابطه باید همکاری بین بخشی  در دستگاه های اجرایی به وجود بیاید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز