نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی:

مجوزاحداث ۵ چمن مصنوعی برای روستاهای شهرستان پلدختر

۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۲۲:۴۸
کد خبر: ۷۹۵۷۷۵
مجوزاحداث ۵ چمن مصنوعی برای روستاهای  شهرستان پلدختر
"سید حمید رضا کاظمی " از مجوزاحداث 5 چمن مصنوعی برای روستاها و دهستان‎های شهرستان پلدختر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛کاظمی روز پنجشنبه در جریان بازدید از پروژه‎های ورزشی شهرمعمولان که به همراهی علی یاور عزیزپور مدیرکل ورزش و جوانان  لرستان انجام گرفت با تاکید برلزوم تسریع درروند تکیمل زمین چمن فوتبال معمولان به خبرنگاران ،اظهار کرد: این زمین چمن فوتبال   یکی از مطالبات ب جوانان معمولانی است  که به زودی با کمک و مساعدت مسئولان  ورزش عملیاتی خواهد شد.

اوافزود:  طی برنامه زمان‎بندی شده توسط شهرداری و ورزش و جوانان آب رسانی و کاشت چمن تا قبل سال جدید انجام خواهد شد.

کاظمی بااشاره به پیگیری های صورت گرفته در خصوص  احداث سالن ورزشی افرینه به عنوان یکی دیگر از مطالبات جوانان این شهرستان ،تصریح کرد: برنامه زمانبندی برای این پروژه نیز به زودی اعلام می شود.

نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  پیگیر مطالبات ورزشکاران استان و شهرستان هستیم ،گفت:  برخی پروژه‎های ورزشی استان و شهرستان نیمه‎تمام بوده که نیازمند تزریق اعتبار هستند در این رابطه  چند جلسه با وزیر ورزش و جوانان  داشته ایم که جناب  وزیر نیز قول‎های خوبی داده‎اند.

او یادآورشد: کمک به هیات‎های ورزشی‎، اهداء بسته‎های ورزشی، پیست تارتان و.... از جمله کمکهای مدیرکل ورزش و جوانان به این شهرستان بوده است.

سیدحمیدرضا کاظمی با تاکید براینکه  باید فضای نشاط و امید در استان، شهرستان و بالاخص بین جوانان به‎وجود بیاید و بیشتر از زمان فعلی شود ،خاطر نشان کرد: مجوزاحداث 5 چمن مصنوعی برای روستاها و دهستان‎های شهرستان را از وزیرورزش و جوانان را با این هدف  اخذ کرده ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز