معاون عمرانی و توسعه شهری وزیر کشور:

شهرداران با شیوه های جدید وروش های نو کار کنند/باید با ایده های نو شهرها را بسازیم

۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۹:۵۰:۴۰
کد خبر: ۷۹۵۸۴۵
شهرداران با شیوه های جدید وروش های نو کار کنند/باید با ایده های نو  شهرها را بسازیم
مهدی جمالی نژاد گفت:شهرداران برای توسعه در شهرها باید با جدید وتلاش فراوان وایده های نو کار کنند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ جمالی نژاد که  شامگاه پنجشنبه در نشست با شهرداران لرستان سخن می گفت  با بیان اینکه زیبایی های بی نظیر لرستان ظرفیت های خوبی برای توسعه شهرهای  این استان ایجاد کرده است، اظهار کرد:شهرداران باید  از این ظرفیت ها در جهت جذب گردشگر استفاده  ببرند.

او شهرداری  را نهادی مستقل ،عمومی وغیردولتی عنوان کرد وافزود: نهاد شهرداری به دلیل اصل تمرکز زدایی بنیان گذاشته شده است.

جمالی نژاد با بیان اینکه مدیران توانمند باید در کمبود اعتبارات نیز به خوبی کار خود را انجام دهند،تصریح کرد: در شرایط سخت اقتصادی می توان با ایده نو وروش های جدید بدون اتکاکردن  به اعتبارات دولتی  شهرها را اداره کرد.

معاون عمرانی وتوسعه شهری وزیر کشوربا تاکید برلزوم  اعتماد سازی در بین شهروندان  ، خاطر نشان کرد: اعتماد مردم به مدیران مردم کم شده است لذا توجه به اعتماد سازی را در شهرها  باید در دستور کار قرار داد.

جمالی نژاد با بیان اینکه شهرداران برای توسعه در شهرها با جدید وتلاش فراوان کار کنند،گفت:باید با ایده های نو ،بازاندیشی و شیوه های جدید شهرها را بسازیم .

 اوبا بیان اینکه شبانه روز از شهرداران دفاع می کنیم ، یادآورشد:در این شرایط سخت اقتصادی کارهای خوبی انجام خواهد گرفت.

جمالی نژاد گفت: با پرداخت 3200میلیارد تومان اعتبار حذف شده شهرداری ها می توان اعتبارات خوبی را تا پایان سال به شهرداری ها تزریق کرد .

به گفته معاون عمرانی وزیر کشور حضوربرخی از  نمایندگان لرستان در کمیسیون تلفیق فرصت خوبی برای این استان است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز