رئیس گروه توسعه ورزش بانوان استان؛

استان مرکزی قهرمان جشنواره جام تندرستی بانوان منطقه۲ کشور شد

۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۴۸:۰۰
کد خبر: ۷۹۶۱۹۳
استان مرکزی قهرمان جشنواره جام تندرستی بانوان منطقه۲ کشور شد
رئیس گروه توسعه ورزش بانوان استان مرکزی گفت: مسابقات و جشنواره جام تندرستی بانوان منطقه ۲ کشور با قهرمانی تیم استان مرکزی، نایب قهرمانی اصفهان و سومی یزد در اراک پایان یافت.

به گزارش برنا از اراک،  مهین علی‌بخشی اظهار داشت: مسابقات و جشنواره جام تندرستی بانوان منطقه دو کشور با هدف ایجاد نشاط و شادابی بین بانوان جامعه بر اساس دستورالعمل معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان کشور به میزبانی اراک و همکاری هیأت ورزش همگانی استان مرکزی در سالن ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.

وی افزود: مسابقات و جشنواره جام تندرستی منطقه ۲ کشور با حضور ۲۷ نفر از استان‌های مرکزی، یزد و اصفهان به مدت دو روز به صورت ایستگاهی در هفت ایستگاه در قالب خانوادگی شامل مادر، دختر، عمه، خاله، نوه و مادربزرگ پیگیری شد.

علی بخشی بیان داشت: در نهایت پس از دو روز رقابت(۱۳ و ۱۴ دی ماه) تیم استان مرکزی بر سکوی نخست ایستاد، اصفهان نایب قهرمان شد و یزد نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

رییس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطر نشان کرد: تیم‌های اول و دوم مناطق هشتگانه به رقابت‌های کشوری که با حضور ۱۶ تیم در یکی از استان‌های کشور برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز