مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی عنوان کرد:

ساخت ۱۷۰۰ مسکن برای مددجویان توسط کمیته امداد خراسان رضوی

۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۱:۰۶
کد خبر: ۷۹۶۲۳۳
ساخت ۱۷۰۰ مسکن برای مددجویان توسط کمیته امداد خراسان رضوی
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: کمیته امداد خراسان رضوی در ۹ ماهه امسال ۱۷۰۰ مسکن شهری و روستایی را ساخته و یا در حال ساخت دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کاشمر، حبیب الله آسوده، روز شنبه در همایش تجلیل از خیرین رابطین شبکه های نیکوکاری محله در کاشمراظهار کرد:کمیته امداد خراسان رضوی در ۹ ماهه امسال ۱۷۰۰ مسکن شهری و روستایی را ساخته و یا در حال ساخت دارد که امیدواریم این رقم به دو هزار مورد افزایش یابد.

وی افزود:در سال گذشته ۱۱ درصد از اشتغال خراسان رضوی توسط کمیته امداد ایجاد شده است و از ۱۲۹ هزار طرح اشتغال که سال گذشته در استان ایجاد شده بود حدود ۱۷ هزار مورد آن مربوط به کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی ادامه داد:همچنین ۱۵ درصد از دام‌های تولیدی نیز توسط مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد در روستاها تولید و پرورش داده شده بودند که سهم به سزایی در تولید گوشت و محصولات دامی را شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: از دو سال گذشته با همکاری آستان قدس رضوی و سپاه درحوزه اشتغال‌زایی اقدامات بسیار خوبی صورت پذیرفته است وهمچنین به صورت مشترک نیز با این مجموعه ها ۳۰۰ هزار زائر توفیق تشرف و زیارت بارگاه مقدس رضوی را پیدا کردند که در تمام مدت حضور در مشهد از تمام وعده‌های غذای متبرک بهره‌مند بودند.

آسوده تصریح کرد:وظیفه همه در نظام اسلامی توانمندسازی مستضعفان است و نام مراکز نیکوکاری در خراسان رضوی به مرکز نیکوکاری کارآفرینی و توانمندسازی تغییر می کند تا پایه و اساس کشور تولید، عزت و امنیت اقتصادی شود.

وی بیان کرد: در این مراکز با رعایت بسیاری از جوانب وبا تاکید بر حفظ کرامت افراد خدمات حمایتی و معیشتی به محرومان و نیازمندان منطقه ارائه می شود و کمیته امداد بر فعالیت های صورت گرفته نظارت می کند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی افزود:در شرایط کنونی دشمن معیشت مردم را نشانه گرفته است ولی باحضور به موقع خیران و نیکوکاران ، نیازمندان تنها نخواهند ماند و بر این نکته تاکید داریم که تنها راه نجات از این فتنه‌ها توانمندسازی افراد است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز