جام ملت ها در فرهنگسراها

۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۵:۲۵
کد خبر: ۷۹۶۲۶۰
معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از پخش مستقیم بازی‌های تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا از فرهنگسراهای شهر مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مصحفی با بیان این مطلب، گفت: بازی‌های تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا در سال 2019 از امشب پانزدهم دی ماه آغاز می‌شود و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این مسابقات در 7 فرهنگسرای شهر به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی افزود: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته، فرهنگسرای غدیر در بولوار شهید رستمی، فرهنگسرای انقلاب واقع در پنجتن 45، فرهنگسرای کودک و آینده در کوهسنگی، فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن در خیابان شریعتی 45، فرهنگسرای امت در بولوار ولایت، فرهنگسرای رسانه در بولوار هفت تیر و فرهنگسرای قرآن و عترت در بولوار خواجه ربیع میزبان شهروندان مشهد و علاقه مندان به تماشای فوتبال خواهد بود.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: هدف از پخش زنده این مسابقات، تلاش برای ایجاد فضای پر شور و با نشاط و رقم زدن لحظات شاد با همراهی خانواده ها است.

مصحفی با اشاره به اینکه هزینه بلیت برای تماشای این مسابقات، هزار تا 3 هزار تومان است، ادامه داد: علاقه‌مندان به تماشای این مسابقات می‌توانند به فرهنگسراها مراجعه کرده و بلیت تهیه کنند.

گفتنی است، تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا 2019 در گروه D قرار دارد و با عراق، ویتنام و یمن هم گروه است. بازی‌های تیم ملی کشورمان در این گروه به این شرح است:

ایران – یمن (17 دی) ساعت 19:30 ورزشگاه بن زاید ابوظبی

ویتنام – ایران (22 دی) ساعت 14:30 ورزشگاه آل نهیان ابوظبی

ایران – عراق (25 دی) ساعت 19:30 ورزشگاه آل مکتوم دبی

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز