مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

مدال آوران کردستانی اولین دوره المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور تجلیل می شوند

۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۸:۵۰:۵۲
کد خبر: ۷۹۶۴۰۷
مدال آوران کردستانی اولین دوره المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور تجلیل می شوند
مدیر کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران اولین دوره المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور خبر داد و گفت: به نفرات اول جایزه 10 میلون ریالی و نفرات دوم و سوم جوایز هفت و پنج میلیون ریالی اهدا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ حامد جولایی شامگاه شنبه از مراسم تجلیل از مدال آوران کردستانی اولین دوره المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور در سنندج خبرداد و گفت: اولین دوره المپیاد استعداد های ورزش کشور 30 آبان تا 9 آذر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار شد که طی آن استان کردستان با کسب 71 مدال در جایگاه 11 کشور قرار گرفت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: ورزشکاران کردستانی در این دوره از المپیاد 20 نشان طلا، 23 نقره و 28 نشان برنز را کسب کردند که ورزش های زورخانه ای و پهلوانی با 17 مدال رکورد دار بیشترین کسب مدال در استان کردستان است.

جولایی اظهار کرد: هیات های شنا، کونگ فو و دو و میدانی به ترتیب با 12، 10، 8 مدال رتبه های دوم تا چهارم آمار کسب مدال استان کردستان را دارا هستند.

او با اشاره به جایگاه مناسب کردستان در اولین دوره استعدادهای برتر ورزش کشور اظهار داشت: به مدال آورانی که نشان طلا را کسب کرده جایزه 10 میلیون ریالی، نقره هفت میلیون ریال و برنز پنج میلیون ریال اهداء خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پایان افزود: مراسم تجلیل از مدال آوران نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور راس ساعت 16 روز دوشنبه 16 دی ماه در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز