معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی:

جهاد دانشگاهی برای توسعه آذربایجان‌غربی طرح های پژوهشی ارائه دهد

۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۰۱:۴۲
کد خبر: ۷۹۷۴۲۵
جهاد دانشگاهی برای توسعه آذربایجان‌غربی طرح های پژوهشی ارائه دهد
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در دیدار با معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی برای توسعه استان طرح های پژوهشی ارائه دهد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مصطفوی در این دیدار با اشاره به شرایط ویژه استان آذربایجان غربی و هم مرز بودن با سه کشور خارجی و تنوع اقوام و ادیان در استان گفت: استان آذربایجان غربی یکی از استان های ویژه و خاص کشور است .

وی در ادامه با اشاره به اینکه استان آذربایجان غربی به دلایل مختلف از مسیر توسعه کشور عقب مانده و در برخی از شاخص های توسعه و بویژه در شاخص های رفاهی در رتبه های پایین کشور قرار دارد ادامه داد: ضروری است جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از نهادهای علمی و پژوهشی و دانشگاهی طرح های پژوهشی را در جهت بالا بردن شاخص های توسعه در استان ارائه دهد.

وی ادامه داد: از طرح های مطالعاتی و علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی که بتواند برای توسعه استان راهکار ارائه دهد حمایت می کنیم.

شریفی زاده معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی نیز در این دیداربا بیان اینکه جهاد دانشگاهی در دوره های مختلف تلاشها و موفقیت های متعددی کسب کرده است تصریح کرد: امروزه جهاد دانشگاهی دیگر یک نهال نیست و به درخت تنومندی تبدیل شده است که با تلاش پژوهشگران این مجموعه توانایی حل مشکلات کشور را دارد.

شریفی زاده با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در کشور الگو سازی کرده است گفت: جهاد دانشگاهی علاوه بر پژوهشکده رویان و سلول های بنیادی،در حوزه های فرهنگی،اشتغال موفقیت های متعددی کسب کرده است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی مجموعه ای با ظرفیت بالایی است گفت: کشور در حوزه های تامین مواد اولیه،صنعتی ،پزشکی و سایر بخشها کمبودهایی دارد که  جهاد دانشگاهی با توانی که دارد در رفع کمبودهای موجود می تواند نقش آفرین باشد

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه ۷۰۰۰نفر  در پژوهشکده های این نهاد انقلابی فعالیت می کنند تصریح کرد: ۳پارک علم و فناوری،۲۴مرکز رشد و ۵۰۰ شرکت با فعالیت خود خدمات زیادی در جهاد دانشگاهی انجام می دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز