رئیس هیأت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمانشاه:

۶ زورخانه جدید در کرمانشاه احداث می‌شود

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۵۲:۵۷
کد خبر: ۷۹۸۱۹۵
۶ زورخانه جدید در کرمانشاه احداث می‌شود
اکنون 16 زورخانه فعالیتدر استان کرمانشاه دارند و مقدمات احداث چهار زورخانه هم در شهرستان‌های هرسین، صحنه، قصرشیرین و سرپل‌ذهاب فراهم شده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ سالار احمدزاده رئیس هیأت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمانشاه گفت: تا سال آینده شاهد افتتاح دو زورخانه در کرمانشاه و کلنگ زنی چهار زورخانه در شهرستان های استان خواهیم بود.

او به گذشت بیش از یک دهه از توقف ساخت زورخانه امام رضا(ع) در کرمانشاه به دلیل عدم تخصیص اعتبار، اشاره کرد و افزود: این پروژه از تابستان امسال با تامین اعتبار مورد نیاز مجدداً فعال شده و در حال حاضر 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس هیأت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمانشاه گفت: این زورخانه با مساحت 250 متر در ضلع شمالی محوطه مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) کرمانشاه قرار دارد.

احمدزاده ادامه داد: تلاش کرده‌ایم در ساخت این زورخانه، علاوه بر رعایت تمام مسائل سنتی و لحاظ فرهنگ ورزش زورخانه‌ای، نگاهی مدرن و به روز داشته باشیم.

او افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این زورخانه نیمه اول سال 98 افتتاح خواهد شد.

رئیس هیأت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمانشاه از احداث زورخانه امام حسن(ع) شهر کرمانشاه هم تا سال آینده خبر داد و گفت: این دو زورخانه پس از زورخانه فردوسی –با قدمت بیش از 50 سال– دیگر زورخانه‌های دولتی کرمانشاه خواهند بود.

احمدزاده ادامه داد: مقدمات احداث چهار زورخانه هم در شهرستان‌های هرسین، صحنه، قصرشیرین و سرپل‌ذهاب فراهم شده است.

او افزود: پیگیری‌ها برای تخصیص بودجه برای احداث این زورخانه‌های جدید انجام شده و امیدواریم تاپایان امسال بتوانیم کلنگ‌زنی آنها را انجام دهیم.

گفتنی است که در حال حاضر  16 زورخانه فعالیتدر استان کرمانشاه دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز