معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان:

اجلاسیه شهدا کارمند باید پرمحتوا و باشکوە برگزار شود

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۷:۴۵:۴۶
کد خبر: ۷۹۸۲۳۷
اجلاسیه شهدا کارمند باید پرمحتوا و باشکوە برگزار شود
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت: اجلاسیه شهدا کارمند باید پرمحتوا و باشکو برگزار تا در اذهان مردم ماندگار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ حسین خوش اقبال در ششمین جلسه هماهنگی اجلاسیه شهدای کارمند استان کردستان با بیان اینکه همه ما در قبال شهدا دارای مسئولیت هستیم، گفت: وقتی اجلاسیه یا برنامه ای برای شهدا برگزار می شود باید همه تلاش خود را بکار بگیریم که آن برنامه با شکوه و در اذهان مردم ماندگار شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان با تاکید بر ضروت حفظ شان و جایگاە شهدای کارمند در برگزاری اجلاسیە گفت: ادارات و دست اندرکاران برگزاری اجلاسیە تلاش کنند کە در این رابطە نقش و وظیفە خود را بە درستی انجام دهند.

خوش اقبال همچنین در خصوص کتاب هایی کە بە سرگذشت شهدا و زندگینامە شهدا اختصاص پیدا می کند اظهار داشت: کتاب هایی کە دربارە زندگی و سرگذشت شهدا تهیە و تالیف می شوند باید دارای محتوای غنی بوده تا بتواند مبنای پژوهش واستفادە آیندگان باشد.

او با بیان اینکە ما در برگزاری برنامە های مربوط بە شهدا تجربە ۴۰ سالە داریم گفت: حتما برای برنامە های این اجلاسیە نظرات کارشناسان بخش های مختلف اخذ شود.

اجلاسیە شهدای کارمند استان کردستان دوم اسفند ماە سالجاری در سنندج برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز