استاندار البرز :

برای توسعه بخش کشاورزی از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۳:۲۲
کد خبر: ۷۹۹۵۰۳
برای توسعه بخش کشاورزی از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم
استاندار البرز گفت: برای توسعه بخش کشاورزی در این استان و شکوفا شدن هر چه بیشتر آن از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در آئین تجلیل از کشاورزان نمونه استان البرز با اشاره به وجود 68 هزار هکتار زمین کشاورزی در این استان افزود: با وجود مساحت کم البرز، اما فعالیت هایی که در آن انجام شده ستودنی است.

وی اضافه کرد: امروز ایران اسلامی به مردم خود افتخار می کند که با وجود سختی ها همواره در تمام صحنه ها حضور داشته اند و ما نیز به مردم این استان می بالیم.

شهبازی گفت: امروز کشاورزان و باغداران البرزی با وجود کمبود درآمد با تعصب ملی به تولید انبوه اهتمام داشته و به عنوان زارعان نمونه در کشور می درخشند.

وی ادامه داد: امیدواریم که در بخش کشاورزی با توجه به ظرفیت های خوب استان شاهد شکوفایی بیش از پیش این بخش باشیم .

استاندار البرز با قدردانی از تمام افرادی که در تولید و ترویج کشاورزی مشغول به فعالیت هستند،خاطر نشان کرد: در این استان افراد و کشاورزان نمونه بسیاری داریم که دست یکایک آنها را به گرمی می فشاریم و از هیچ کمکی برای شکوفا شدن هر چه بیشتر کشاورزی در البرز دریغ نخواهیم کرد.

شهبازی با اشاره به وجود مدیران کارآمد در البرز گفت: مدیران در استان همه با هم همراه و شب و روز در حال فعالیت هستند و در این مسیر نیز به طور یقین بخش کشاورزی را با هدف توسعه آن هر چه بیشتر همراهی می کنند.

وی با بیان اینکه رضایت مردم از تمام گروه ها و اقوام هدف ما است، افزود: تلاش بر ایجاد زمینه رفاه برای مردم استان و رضایتمندی آنها معطوف شده است.

43 کشاورز نمونه استانی و سه کشاورز نمونه کشوری امروز در کرج تجلیل شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز