آیت الله میرعمادی:

پرستاران از زمره ی محسنین هستند/ همه انسانها مدیون پرستاران هستند

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۵۲:۲۸
کد خبر: ۸۰۰۰۵۹
پرستاران از زمره ی محسنین هستند/ همه انسانها مدیون پرستاران  هستند
نماینده ولی فقیه در لرستان وامام جمعه خرم آباد گفت: شغل شریف پرستاری از برترین مشاغل است چون که همه انسانها مدیون پرستاران هستند .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ آیت الله سید احمد میرعمادی در مراسم بزرگداشت  روز پرستار ظهار کرد :پرستاری یکی از مشاغل ارزشمند اجتماعی است که خدمات ماندگار آن فراموش ناشدنی ست و چون برای خدا و نجات انسانها ایثار و فداکاری می کنند نامشان همیشه مایه افتخار و وجودشان مایه الگوبرای همه جامعه می باشند .

امام جمعه خرم آباد با تشریح جایگاه پرستار در نظام اسلامی  ،افزود :پرستار از جایگاه والایی برخوردار است و‌شغل شریف پرستاری از برترین مشاغل است چون که همه انسانها مدیون  پرستاران  هستند .

اوتصریح کرد :پرستاری شغلی است که همه ارزشهای زندگی را در خود تجمیع کرده و برخورد عاطفی ،احسان و نیکی باعث شده است پرستاران از زمره ی محسنین باشند .

 آیت الله میرعمادی خاطر نشان کرد :دلسوزی و خیر خواهی ،کمک رسانی و دستگیری از بیماران و دردمندان،مراقبت و محافظت، عشق و علاقه به کار و‌خدمت به دیگران ،امید بخشی و رسیدگی به دردمندان از صفات عالی پرستار است که او را مظهر نیکویی و احسان معرفی می کند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز