سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک :

حب و بغض‌ها کنار گذاشته شود/ تلاش خود را برای پایان دادن به ناکامی فوتبال اراک انجام خواهم داد / تنها ایرالکو مسئول غلبه بر مشکلات نیست

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۵۳:۴۸
کد خبر: ۸۰۰۲۶۱
حب و بغض‌ها  کنار گذاشته شود/ تلاش خود را برای پایان دادن به ناکامی فوتبال  اراک انجام خواهم داد /  تنها ایرالکو  مسئول غلبه بر مشکلات نیست
سرمربی تیم آلومینیوم اراک زیرساخت‌های حال حاضر استان مرکزی را بسیار ضعیف دانست و گفت: تمامی تلاش خود را در جهت صعود به لیگ برتر به کار می‌گیرم .

 به گزارش برنا از اراک ، فراز کمالوند در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود به عنوان سرمربی جدید تیم آلومینیوم اراک با تاکید بر اینکه تمامی اعضایی که جدیدا به تیم ملحق شده‌اند در سطح بالایی از دانش و مبانی فنی قرار دارند، گفت: در گذشته بسیاری از عوامل اصلی مورد نیاز در تیم وجود نداشتند و به همین دلیل امکان بهره‌گیری از افراد بومی در شهر اراک وجود نداشت؛ افرادی که به تازگی به تیم اضافه شده‌اند حداقل به مدت 4 یا 5 سال در سطح اول فوتبال ایران سابقه حضور دارند و از تجربه بالایی در این زمینه برخوردارند .

کمالوند تصریح کرد: به جرأت می‌توانم بگویم که به نسبت 11 سال گذشته که من در شهر اراک حضور داشتم در رابطه با زیرساخت‌ها هیچ چیزی تغییر نکرده، بلکه شرایط بدتر هم شده است. در شهری که کارخانه‌های صنعتی بسیاری در آن وجود دارند باید زیرساخت‌ها در اولویت قرار گیرند و به فکر بهبود شرایط بود .

سرمربی تیم آلومینیوم اراک در خصوص استفاده از نیروهای بومی در کادر تیم گفت : مسائل مربوط به بکارگیری افراد بومی و یا غیر بومی باید کنار گذاشته شود، چرا که با تغییراتی که فوتبال در این چند ساله داشته است، دیگر چنین مباحثی مطرح نیستند .

وی دورنما و هدف اصلی همه اعضای تیم را حضور در لیگ برتر عنوان کرد و گفت: من هیچ قول و تضمینی برای حضور تیم در لیگ برتر نداده‌ام، اما تلاش و تجربیات 22 ساله خود را برای حضور تیم شهر اراک در سطح اول فوتبال ایران به کار می‌گیرم. حب و بغض‌ها باید کنار گذاشته شوند و تمامی افراد باید نهایت تلاش خود را در جهت رسیدن تیم آلومینیوم به اهداف خود به کار گیرند .

کمالوند دلیل حضور دوباره خود در تیم آلومینیوم اراک را وجود عزم کافی برای غلبه بر مشکلات دانست و گفت: من در حل این مشکلات سهم اندکی دارم و در صورتی می‌توانیم بر این مشکلات به طور کامل غلبه پیدا کنیم که همه با هم همدل باشیم. قول می‌دهم با شرایطی که در حال حاضر در استان مرکزی وجود دارد، تیم آلومینیوم در صورت صعود به لیگ برتر، در اولین سال حضور خود، دوباره به لیگ دسته اول سقوط خواهد کرد .

وی اضافه کرد: وظیفه اصلی من انتقال تجریبات و آموخته‌های 22 ساله‌ام به اعضای تیم است و آنچه را که تشخیص دهم برای پیشبرد اهداف تیم مفید است به هیئت مدیره انتقال می‌دهم، اما نقشی در تصمیم‌گیری ندارم. من تمامی تلاش خود را برای پایان دادن به ناکامی حضور تیم شهر اراک در لیگ برتر انجام خواهم داد و در این مسیر از همگی طلب مساعدت می‌کنم .

کمالوند در ادامه شرط اصلی برای تقویت زیرساخت‌های موجود در استان مرکزی را تقویت حس مطالبه‌گری در بین مردم بیان کرد و گفت: نباید تنها کارخانه آلومینیوم را مسئول غلبه بر این مشکلات دانست و باید با تلاشی که از جانب تمامی افراد صورت می‌گیرد، در فکر پایان دادن به این شرایط بود

 سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک اظهار  کرد: برای اتمام کاری که در سالهای گذشته در اراک نیمه تمام گذاشته است، بار دیگر هدایت آلومینیوم را برعهده گرفته است.

وی  افزود: مربی ای که با اطمینان بگوید تیم را به لیگ برتر می برم، فرد دروغگویی است چرا که فوتبال ورزشی غیرقابل پیش بینی است.

کمالوند در ادامه در خصوص همکاری با خبیری در آلومینیوم گفت: بنده با ایشان رفاقت دیرینه ای داشته و دارم و باید بگویم یکی از افرادی هستند که نقش بسیار مهمی در موفقیت های سالهای اخیر پرسپولیس ایفا کرده اند و امیدوارم با صورت گرفتن حمایت های لازم این فرصت به ایشان داده شود تا شرایط را برای موفقیت باشگاه فراهم کنند.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا با وجود اقرار کمالوند به عدم انگیزه کار در لیگ یک بعد از جدایی از اکسین، وی بار دیگر پیشنهاد یک تیم لیگ یکی را پذیرفته است گفت: همواره تلاش من بر این بوده است که هر مجموعه ای را ترک کردم به آن احترام بگذارم و دلخوری ای در آن مجموعه ایجاد نشود، در آن مقطع نیز صلاح دیدم دلیل جدایی ام را اینطور بیان کنم، شما بنا را بر این بگذارید که در یک ماهی که استراحت کردم انگیزه ام برای کار بیشتر شده است و خیالتان راحت باشد که با تمام انگیزه ام به اراک آمده ام.

کمالوند در پایان از کارگران زحمتکش ایرالکو تقدیر و تشکر کرد و افزود: علاقه دارم به زودی تیم را برای بازدید به کارخانه ببریم تا همگی بیشتر درک کنیم که کارگران در چه شرایطی مشغول تلاش هستند تا چرخ شرکت و باشگاه بچرخد و امیدوارم بتوانیم با یاری اصحاب رسانه و هواداران، دست به دست یکدیگر دهیم و با رسیدن به موفقیت پاسخ زحمات این قشر را به خوبی بدهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز