رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی؛

توسعه ورزش روستایی از برنامه های مهم وزارتخانه است

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۲۷:۲۵
کد خبر: ۸۰۰۵۰۷
توسعه ورزش روستایی از برنامه های مهم وزارتخانه است
رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: بر اساس تقسیم بندی وزارت ورزش و جوانان برگزاری شورای بانوان کشور به هشت منطقه تقسیم شده که استان های یزد، اصفهان و مرکزی در گروه منطقه 3 قرار دارند.

به گزارش برنا از اراک ، مهین علی بخشیدر دومین نشست شورای ورزش بانوان منطقه 3 کشور در اراک افزود: هدف از برگزاری این نشست ها تعامل بیشتر و بهره گیری از امکانات و تجهیزات استان ها، بهینه سازی رشته های ورزشی، ارایه تجربه های موفق، آمایش منطقه ای در حوزه ورزش (اولویت بندی رشته های ورزشی)، کشف ظرفیت های بالقوه و بالفعل در مناطق روستایی است.
وی بیان کرد: تبادل ظرفیت های آموزشی و مسابقات و افزایش رویدادهای مشترک منطقه ای به منظور توسعه کمی و کیفی فعالیت های بانوان از دیگر اهداف برگزاری این نشست است.
رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: نخستین نشست شورای ورزش بانوان منطقه 3 کشور در استان یزد برگزار شده، میزبانی دومین نشست برعهده استان مرکزی است و سومین نشست در استان اصفهان برگزار می شود.
علی بخشی تصریح کرد: توسعه ورزش روستایی یکی از برنامه های مهم وزارت ورزش و جوانان است که در این راستا تجهیز و راه اندازی 110 خانه روستایی به استان مرکزی واگذار شده که تاکنون 80خانه تجهیز شده است.
وی گفت: استان مرکزی در راستای توسعه ورزش در مناطق روستایی گام های بلندی برداشته است و این مهم با جدیت بیشتر دنبال می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز