معاون ورزشی ورزش وجوانان لرستان:

وضعیت خوب لرستان از نظر میزبانی مسابقات کشوری در سال ۹۷ /فعالیت های هیئت انجمن های ورزشی استان مطلوب است

۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۶:۳۴:۴۷
کد خبر: ۸۰۱۳۶۱
وضعیت خوب لرستان از نظر میزبانی مسابقات کشوری در سال ۹۷  /فعالیت های هیئت انجمن های ورزشی  استان  مطلوب است
سید علی کریمی گفت:لرستان در سال 97 به جهت میزبانی های کشوری هم از وضعیت بسیار خوبی برخوردار بوده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛کریمی  پیش از ظهر  پنجشنبه در نشست با اعضای هیئت انجمن های ورزشی لرستان  که با محوریت هماهنگی برای میزبانی اولین  المپیاد  نخبگان  سپک تاکرا کشور در خرم آباد برگزار شده بود ،اظهار کرد: عملکرد و فعالیت هیات  انجمن های ورزشی استان با توجه به تعدد رشته های ورزشی این هیات  مطلوب و رضایت بخش است.

او  افزود: ماحصل  فعالیت ها و تلاش های صورت گرفته در این هیات  کسب  میزبانی  المپیاد  نخبگان  سپک تاکرای  دختران در استان  لرستان و شهرستان  خرم آباد است.

کریمی تصریح کرد: تیم کاری هیئت  انجمن های ورزشی استان و همچنین  ریاست این مجموعه از عملکرد  مطلوبی برخوردار است و رشته  سپک تاکرا و  موفقیت های کسب شده توسط استان در سال های اخیر در این زمینه سبب کسب  امتیاز  میزبانی این رقابت شده است.

او با اشاره به این که  ارزیابی  برگزاری و میزبانی این رقابت ها در سطح  وزارت  ورزش و جوانان برگزار شده است، گفت:  استان  لرستان در زمینه برگزاری این رقابت از شرایط  مطلوبی برخوردار است که این   موفقیت خود حاصل  همکاری،  برنامه ریزی و توانمندی های این هیات است.

کریمی گفت: عملکرد مناسب این رشته در سال های اخیر ، کسب  مدال های  کشوری و همچنین آمادگی تیم های استان در این دوره در کسب این میزبانی موثر بوده است.

او بیان کرد: خوشبختانه سال 97 به جهت میزبانی های  کشوری، استان لرستان هم از وضعیت بسیار خوبی برخوردار بوده است و حتی از نظر  تنوع  رشته های ورزشی نیز شاهد میزبانی استان لرستان در رشته های مختلف بوده ایم.

معاون ورزشی ورزش و جوانان لرستان  در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برخی محدودیت های منابع و ...اظهار کرد: تلاش می کنیم که به  بهترین نحو ممکن با هیات انجمن های ورزشی استان همکاری و هماهنگی جهت  میزبانی  المپیاد نخبگان سپک تاکرای کشور انجام شود.

اویادآورشد: در این راستا اقدامات  عمرانی شامل بهبود  روشنایی ، مناسب سازی نما و  تصاویر سالن ورزشی شهید چاغروند ورزشگاه تختی و ...انجام شده است.

کریمی تاکید کرد:  برگزاری این رویداد  ملی قطعا با توجه به همکاری ها و تلاش های هیات  انجمن های ورزشی استان لرستان ، با موفقیت و نتایج مطلوب همراه خواهد بود و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این زمینه همکاری و همراهی لازم را با این رویداد ورزشی ملی خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز