واکنش رئیس بنیاد تعاون ناجا به ‌خبر دستگیریش در مالزی‌؛

در عمرم به مالزی سفر نکرده ام

۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۹:۵۲:۰۶
کد خبر: ۸۰۱۳۸۵
در عمرم به مالزی سفر نکرده ام
معاون مهندسی و مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا که به دعوت استاندار اردبیل در استان حضور یافته است، امروز از پروژه های عمرانی نیروی انتظامی در استان بازدید و برای سرعت بخشی به اجرای پروژه ها تاکید نمود.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل در جلسه ای با حضور مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا گفت: پروژه های در دست اجرای نیروی انتظامی، اعم از کلانتری ، پادگان ها ، مرکز آموزشی مشگین شهر ، مهمانسرا و آمفی تئاتر مورد بازدید و بررسی کارشناسی قرار گرفت.
وی بیان کرد:برخی از این پروژه ها برای تکمیل نیاز به اعتباراتی دارند که از محل منابع بنیاد تعاون و اعتبارات استانی تامین می شود.
مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا نیز در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر از تلاش های استاندار اردبیل در راستای توسعه استان ؛ هدف ازحضور در استان را تامین اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های نیروی انتظامی عنوان کرد.
سردارهابیل درویشی افزود: برای ساخت و تکمیل دو واحد از کلانتری های استان با همکاری استانداری اردبیل اقدام می کنیم .

درویشی با تکذیب انتشار خبر فرارش به مالزی نیز تصریح کرد:من در طول عمرم به مالزی سفر نکرده ام تا دستگیر بشوم. برخی افراد با اهداف سیاسی به دنبال ایجاد آفت در جامعه در جامعه هستند و متاسفانه خبری که همانند یک شوخی به نظر می‌رسد توسط برخی ضد‌انقلاب‌ها به راحتی منتشر می‌شود که به دنبال حاشیه‌راندن مسئولان نظام هستند.

وی افزود:انتشار این شایعات نشان از آن دارد که بدخواهان ملت ایران آگاهی سیاسی ندارند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز