استاندار سیستان و بلوچستان:

مسئولان ‌اجازه خروج سرمایه‌گذاران ‌از استان را ندهند

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۳۱:۱۶
کد خبر: ۸۰۲۰۷۱
مسئولان ‌اجازه خروج سرمایه‌گذاران ‌از استان را ندهند
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سرمایه گذار با کوچک ترین عدم همکاری و همراهی از یک منطقه به منطقه‌ای دیگر کوچ می کند، بیان کرد: نباید مسئولان در هر رده ای‌ اجازه دهند که به راحتی سرمایه ها از سیستان و بلوچستان با این همه ظرفیت سرمایه گذاری خارج شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛احمد علی موهبتی در حاشیه همایش فرصت های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان در چابهار به خبرنگاران گفت: تسهیل و رفع موانع سرمایه گذاری در این استان به طور جدی پیگیری می شود که در این زمینه بر تمام امورات نظارت شده و اجازه نخواهم داد کسی فعالیت اشتغالزایی و تولید در این استان را با کندی پیش ببرد‌.

موهبتی خاطرنشان کرد: تمام فرمانداران، مدیران کل، قشرهای مختلف مردم و مسئولان محلی برای جذب سرمایه‌گذار از هیچ کوششی دریغ نکنند‌.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان فرصت های سرمایه گذاری مناسبی دارد و در هر نقطه آن گنج هایی نهفته که نیاز به شکوفا شدن دارند‌.

وی بیان کرد: هر سرمایه گذاری که برای انجام فعالیتی در سیستان و بلوچستان ورود کرد باید بعد از آن خود مسئول پیگیر باشد و تمام مسائل اداری آن را تا به نتیجه رسیدن پیگیری کند‌.

موهبتی به برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان در چابهار اشاره کرد و افزود: این شهرستان بهترین نقطه برای سرمایه گذاری در استان و حتی کشور است‌.

وی ادامه داد: بزودی کارگروهی تخصصی تشکیل و مصوبات نخستین همایش فرصت‌های سرمایه ‌گذاری سیستان و بلوچستان در آن بررسی و مشکلات آنها از پیش رو برداشته می شود‌.

استاندار سیستان و بلوچستان از تمامی دستگاه‌های اجرایی استان خواست که تسهیل گری لازم در امور سرمایه‌گذاری را داشته باشند تا شاهد توسعه پایدار این نقطه از ایران اسلامی باشیم‌.

وی گفت: سیستان و بلوچستان پیشانی جمهوری اسلامی ایران و راهبردی ترین استان کشور از لحاظ موقعیت جغرافیایی است‌.

موهبتی از همراهی و مساعدت همه دستگاههای اجرایی، مسئولان محلی، مدیران کل بویژه سازمان منطقه آزاد چابهار برای برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان قدردانی کرد‌.

وی حضور بیش از 500 سرمایه گذار در نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان را نقطه عطفی برای آغاز فصل جدید توجه به سرمایه گذاری بومی این استان دانست و خاطرنشان کرد: این همایش ویژه سرمایه گذاران بومی به منظور آشنایی با فرصت های سرمایه گذاری بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز