رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در جلسه کمیته نظارتی شماره ۲:

کارگزاران اهمال گر در حوزه مدیریت شهری باید خلع ید شوند

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۹:۳۳
کد خبر: ۸۰۲۲۸۳
کارگزاران اهمال گر در حوزه مدیریت شهری باید خلع ید شوند
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد و عضو کمیته نظارتی شماره 2 این مجموعه گفت: کارگزاران اهمال گر در حوزه مدیریت شهری باید خلع ید شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدرضا حیدری در نشست کمیته نظارتی شماره 2 که با محوریت بررسی مشکلات و مسائل پیرامونی شهرداری منطقه 2 مشهد برگزار شد، اظهار کرد: برخی از کارگزاران در مجموعه شهرداری پروژه ها را تکمیل نمی کنند در حالی که این طرح ها باید به صورت شسته و رفته به سرانجام برسد.

وی تاکید کرد: بسیاری از شهروندان در صورت اطلاع از میزان بدهی های خود به مدیریت شهری می توانند به راحتی در هر سال این میزان را تسویه کنند اما اهمال برخی از کارگزاران در اطلاع رسانی به شهروندان باعث متراکم شدن بدهی شهروندان می شود و کار آن ها را با مشکلات زیادی مواجه می سازد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد و عضو کمیته نظارتی شماره 2 این مجموعه تصریح کرد: در همین راستا با این گونه کارگزاران باید برخوردی جدی همچون وضع جریمه و حتی در برخی مواقع خد ید صورت پذیرد.

وی همچنین با اشاره به تمهید دولت در بودجه 98 برای عدم جریمه بدهی های زیر 100 میلیون تومان تاکید کرد: این مدل در شهرداری مشهد نیز می تواند پیاده شده و با ارسال لایحه ای به شورا می توان بدهی های شهروندانی که 100 میلیون تومان است بدون محاسبه جریمه دریافت شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز