فرماندار اردبیل:

دستاورد‌های انقلاب اسلامی به مردم بازگو شود

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۶:۵۹
کد خبر: ۸۰۲۳۱۹
دستاورد‌های انقلاب اسلامی به مردم بازگو شود
فرماندار اردبیل گفت: جشن‌های ایام الله دهه فجر پیام آور وحدت، همگرایی و وفاق ملی است و در این ایام باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی بخوبی به مردم بازگو شود.

به گزارش برنا، جواد زنجانی، فرماندار اردبیل امروز در جلسه شورای اداری اردبیل افزود: پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب این نظام بیش از هر زمان به همگرایی و وحدت همه گروه‌ها، احزاب و تشکل‌ها نیاز دارد چرا که مردم امروز در دفاع از انقلاب و دستاورد‌های آن انتظار دارند که همه متحد و با انسجام بیشتر عمل کنند.

وی با اشاره به این که همه دستگاه‌های اجرایی استان باید در برآورده کردن این انتظار حقیقی تلاش و جدیت داشته باشند، گفت: بیش از هر زمان دیگر بازبینی و بازنگری مولفه‌های پیروزی انقلاب در تداوم مسیر انقلاب و فراز و نشیب‌های پیش رو لازم است تا بتوانیم از مشکلات و نارسایی‌ها عبور کنیم.

فرماندار اردبیل انتشار عملکرد ۴۰ ساله را یادآور شد و افزود: دستگاه‌های اجرایی به سه گروه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی تقسیم شده اند تا عملکرد ۴۰ ساله را در بخش‌های مختلف به مردم اطلاع رسانی کنند.

زنجانی بیان کرد: بعد از انقلاب اسلامی تحولات بیشتری در حوزه‌های مختلف صورت گرفته طوری که در آبرسانی روستایی اردبیل قبل از انقلاب به میزان 5 درصد بود که این میزان در حال حاضر به ۸۰ درصد رسیده است.

فرماندار اردبیل گفت: برق رسانی روستایی از یک درصد پیش از انقلاب به ۱۰۰ درصد و راه شوسه روستایی هم از ۴۹۷ کیلومتر به ۲۰ کیلومتر رسیده است.

زنجانی اظهار داشت: اگر امروز انقلاب اسلامی الگو و الهام بخش برای تمام آزادیخواهان دنیا شده به خاطر همین برجستگی‌هایی است که در نظام اسلامی ما با پشتوانه مردمی و تبعیت از ولایت فقیه و آرمان گرایی دینی و ارزشی پابرجاست که باید در صیانت از آن تلاش شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز