مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

کارت خبرنگاری ویژه برای خبرنگاران ورزشی صادر خواهیم کرد

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۲۰:۲۵
کد خبر: ۸۰۲۳۷۴
کارت خبرنگاری ویژه برای خبرنگاران ورزشی صادر خواهیم کرد
اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پی ایجاد ارتباط دو سویه و تعامل بیشتر با خبرنگاران و رسانه‌هاست.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مرتضی کلهر مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با صدور کارت خبرنگاری از سوی اداره ورزش و جوانان استان برای خبرنگاران ورزشی و عکاسان این حوزه، همکاران رسانه‌ای می‌توانند با ارائه این کارت بدون هیچ‌گونه دعوتی در مسابقات حضور یابند.

او  بر نقش بسیار مثبت رسانه‌ها در توسعه ورزش استانکرمانشاه اشاره کرد و افزود: از این پس سعی خواهیم کرد نشست‌های متعددی را با حضور خبرنگارن و مسئولین ورزش استان کرمانشاه بتوانیم به ورزش کرمانشاه کمک کنیم.

مدیر روابط‌عمومی واطلاع‌رسانی اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: بدون رسانه امروزه نمی‌توان اصول راهبردی سازمان را پیش‌برد و باید ادارات با رسانه و مطبوعات همیشه در تعامل باشند تا اهداف سازمانی خود را پیش برند.

کلهر ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه  در پی ایجاد ارتباط دو سویه و تعامل بیشتر با خبرنگاران و رسانه‌هاست.

او افزود: اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه از نقد منصفانه استقبال خواهد کرد و در این راستا پذیرای نقد سازنده شما اهل‌قلم و اصحاب رسانه هستیم.

کلهر در پایان گفت: با صدور کارت خبرنگاری از سوی اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه برای خبرنگاران ورزشی و عکاسان این حوزه، همکاران رسانه‌ای می‌توانند با ارائه این کارت در بدون هیچ‌گونه دعوتی در مسابقات حضور یابند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز