در چارچوب هفته هفدهم مسابقات لیگ دسته دو فوتبال:

جدال دارا و ندارها در خرم آباد / رستگاری ژنرال خادمی یا سوغات آرش آقای گل از جدال خیبر و شهرداری بندر عباس

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۳:۲۹
کد خبر: ۸۰۲۹۵۵
جدال دارا و ندارها در خرم آباد / رستگاری ژنرال خادمی یا سوغات آرش آقای گل از جدال خیبر و شهرداری بندر عباس
در چارچوب هفته هفدهم مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۴ امروز (سه شنبه) تیم خیبر خرم آباد با مهمان متمولش شهرداری بندر عباس دیدار می‌کند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،تیم جوان و با آتیه خیبر با بازیکنان پر استعداد و جوان در برابر حریف متمول و پر  امکانات  خود شهرداری بندر عباس قرار می گیرد.

خیبر با استفاده از هوش بالا و قدرت بازیخوانی قابل توجه مهرداد خادمی مربی جوان و فنی خود علیرغم یک جدال نابرابر در برابر شهرداری چی های بندرعباس فقط به پیروزی و سه امتیاز شیرین فکر می کند.

جدال مهرداد خادمی با انگیزه با آرش آقای گل در نیمکت دو تیم دیدنی خواهد بود و تیم پیروز این دیدار می تواند همچنان به صعود امیدوار باشد .

خیبربا استفاده ازبازیکنان خوب و بومی جذب شده در نیم فصل دوم همچون مسلم دریکوند ،سجاد بازگیر وحضور بازیکنان تاثیر گذاری همچون فرزاد بهاری ،میلاد پور قلی ،احمد ز ارعی ،مصطفی علیخانی و فرشاد امامی در اندیشه یک بازی هجومی و پیروزی بر شهرداری بندر عباس خواهد بود.

و شهرداری هم با استفاده ازبازیکنان سرشناس و نامی همچون سهیل هزار جریبی،هادی دهقانی ،مهدى طاهری و مهدی رمضان زاده با اندیشه های آرش برهانی به چیزی جز پیروزری فکر نمی کند .

خیبر در بازی با شهرداری روی حضور هواداران خونگرم و چندآتشه خود حساب ویژه ی کرده این تیم علیرغم تمام مشکلات عدیده و نبود حامی مالی و خواب زمستانی عمیق مسئولان ارشد استان در حمایت از این تیم همچنان با غیرت و تعصب به مصاف حریفان می رود .

در این میان علیرغم تلاش های شبانه روزی مسئولان این باشگاه به خصوص ولی خسروی رئیس پر تلاش هیات فوتبال استان و کیانوش کهزادی سرپرست جوان با شهردار و اعضای شورای شهر برای تقویت مالی این باشگاه ولی همچنان شاهد بدقولی و عدم حمایت از این تیم ریشه دار غرب کشور هستیم

در جدول رده بندی گروه دوم نماینده بندرعباس با کسب ۲۲ امتیاز پنجم است و خیبر خرم آباد نیز با کسب ۱۸ امتیاز در مکان دهم جای دارد.

بازی رفت دو تیم در بندرعباس با برتری ۳ بر صفر تیم شهرداری به پایان رسید.

فصل جدید مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور پس از کنار گذاشته شدن تیم‌های صبای قم و راه آهن تهران با شرکت ۲۶ تیم در دو گروه سیزده تیمی در حال برگزاری است.

 گزارش :محمود داودی نژاد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز